نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استرس

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

 


سلام

باید این چند روز بریم مبدل هامون رو ببریم تست. جدا جدا حر کدوم رو تست کردیم تو توان نامیشون (1.5کیلووات) ولی این پکی که 6 تا ازیناس رو فقط تا 3.8 کیلووات حداکثر فیوز اجازه میداد. برا همین کلی استرس دارم بره و داستان بشه.

کلا شبا خوابام همش راجع به تست و بستن جعبه و ... است. اصلا خستگیم در نمیره همش تو خوابم دارم کار میکنم!

دیشبم علاوه بر اینا خواب دیدم کره شمالی موشک زد توی افغانستان(فکر کنم-چرا واقعا؟!). کلا مغزمو یه دور باید با وایتکس بشورم بعد این پروژه، دارم خل میشم.



.........


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی