نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مدرسه

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

سلام

امروز داشتم فکر میکردم که جدی جدی مدرسه عجب جهنمی بود.

ساعت های طولانی درس هایی که 80 درصدشونو دوس نداشتم

بحران بلوغ که خب حداقل یک سال به طور مستقیم و دو سه سال غیر مستقیم رو مورد عنایت قرار داد(وحشی شدن خود شخص و وحشی شدن بقیه)

معلمایی که 60 درصدشون شاید منفور بودن (دبیرستان خوب بود البته تا حدی این عدد به 30 درصد شاید برسه)

و خلاصه استرس های الکی. 

تو دانشگاه واقعا کمتر بود این چیزا و الانم که طبق تعریف بیکارم واقعا کمتره. حداقل منبع استرسا رو خودم انتخاب کردم. فکر کنم آرامش قبل طوفان که میگن همینه.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی