نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

The Voices 2014

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ


سلام


داشتم توی 9گگ میچرخیدم که دیدم یکی نوشته این فیلم خوبیه.

دانلودش کردم هفته ی پیش ولی حس و فرصتش پیش نیومد که ببینمش

امشب دیدم و در توصیفش واقعا موندم. موقعی که داشتم دنبال عکس میگشتم برای پست دیدم که همون طور که میبینید نوشته Weird & Funny

فکر کنم دقیقا بهترین توصیف همین باشه.

من به جز این فقط توی یک فیلم دیگه داشتم بالا میوردم پس به لحاظ تاثیر گذاری خیلی خوبه.

انتظار داستان و پایان معنی داری هم نداشته باشید خیلی. مثل بقیه فیلمایی که رایان رینولد بازی کرده. 


بشدت حال بهم زنه ولی دیدنش میارزه

  • ظریف

نظرات (۲)

سلام خوبی؟

نظرم راجع به پست نیست فقط میخواستم نظرتو راجع به این ویدئو بدونم

https://youtu.be/RLqFrF-QTCI

پاسخ:
سلام 
ویدئوی خوبیه دارم میبینمش و نیم ساعتش رو دیدم. من کانال این دوستمون رو دنبال میکنم و این صحبتی که میگه خوب و بد و خط کشیدن بینشون یا dualism بودن طرز فکر درستی نیست که درسته و همیشه هم صحبتاش منطقیه و از اطلاعاتی که همه قبول دارن استفاده میکنه و منطق خود آدم. طرز نگاه درست تری هم هست. طرز فکریه که بنظر درست تره اگه همه داشته باشن. یه ویدئو میخواستم در مورد همین دوآلیسم درست کنم ولی موضوعش به ذهنم نرسیده هنوز. خودت چطور؟

آخ که چقدر درگیرم سر این. خیلی. خیلیییییییییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی