نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جیگر

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

سلام

یه سری مشکلات پیش اومده بود رفتم دکتر بهش گفتم آزمایش خون بنویسه ببینه حالم واقعا خوبه یا حس میکنم خوبه و یه مشکلات ریزی وجود داره.

دکتره گفت تو خون چیز زیادی مشخص نمیشه و چون سابقه فامیلی کبد چرب داریم گفت سونوگرافی کبد مینویسم. 

گفتم باشه.

خلاصه امروز رفتم این ننگ رو پذیرفتم که هرکی پرسید کجا بودی بگم سونوگرافی و هارهار بخنده و رفتم ازمایشگاه. خانمه پذیرشه گفت این که سونوگرافی نیست ازمایش خونه.

خلاصه دکتره هم نبود و دیدم اون همه راه اومدم رفتم ازمایش خون(با بیمه هزینه ای نداشت) دادم... ببینیم چیزی ازش درمیاد تا این دکتره بیاد..

موقع خون گرفتن... سرنگ رو که برداشت ظرفارو پر کنه انقدر کثیف کاری(رو میز رو برگه آزمایش رو زمین ...) کرد که من واقعا شک کردم که اگه بیماری ای باشه که از راه خون منتقل بشه و این نگرفته باشه تا الان.

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی