نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پادکست

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۳۶ ب.ظ

سلام

اسم این رو چند سال بود میشنیدم ولی خب بخاطر شایدکسایی که معرفی کرده بودنش احاسا میکردم چیز بدرد نخوری باشه. مثلا یه عده الاف میشینن و یه چیز بیخودی ضبط میکنن که من اهمیتی نمیدم بهش رو چرا باید گوش کنم؟!

شاید بخاطر یکی دوتا اپی بود که گرفتم و فیلتر بودن و تلاشی نکردم براشون

تادیشب که علی.ظ یه برنامه با عنوان player fm که از گوگل پلی قابل دریافته معرفی کرد و گفت «چنل بی» رو سابسکرایب کنم. انگلیسی ننویسید همین جوری که نوشتم. بعد اپیزود ۲۳ اش گفت چیز جالبیه و میتونم بگم واقعا جالب بود و انقد جالب بودکه ۳ قسمتبعدش که مرتبط هم هست رو همین امرپز گوش دادم. گویندش یه نفره و یه داستان واقعی رو نقل میکنه

میدونید خوبیش اینه مخصوصا ماهایی که یا داریم راه میریم یا تو شلوغی مترو ایم و نمیشه کتاب خوند یا در حال کار یدی هستیم چیز خوبیه.

خلاصه به علی قول دادم به بقیه هم معرفی کنم و اینم معرفی

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی