نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اسم

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ق.ظ

سلام 

قبول دارم که بعضی از این استاد ها خب مدت زیادی اونور بودن و اونور خیلی مرسومه به اسم کوچیک همدیگه رو صدا کنن ولی انصافا چیزی cringy تر و مصنوعی تر ازین نیست که دانشجوهای یه استادی (با جنسیت مخالف) همدیگه رو به اسم کوچیک صدا میکنن.


........... 

به قول The fault in our stars شبیه یه نارنجک شدم البته من بیشتر شبیه یه بمب ساعتی ام. با زمان مشخص. همش باید سعی کنم خسارت های رفتنم رو کم کنم. چه به لحاظ خانواده و عاطفی چه دوستان(البته خوشحال میشن و 7 شبانه روز سور میدن یحتمل) و آزمایشگاه و پژوهشگاه.

.......... 


  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی