نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

وبلاگ تکونی

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ

سلام

داشتم مطالب وبلاگ رو یکم تر تمیز میکردم. به چیزای جالبی برخوردم

1. چقدررررر بد مینویسم. قبلا هم دوستام بهم گفته بودن جمله هام خیلی طولانی میشه بعصی وقتا. پست بود که یک پاراگراف جمله بود

2. چقدر گفتاری مینویسم. راستش نمیدونم چجوری باید نوشتاری نوشت. پستام شبیه حرف زدن نوشته شدست. تو بقیه وبلاگا این حس رو کمتر داشتم

3. بحث محتوایی نمیکنم ولی واقعا بعصی پستا رو خودمم متوجه نمیشدم

و چقدر 600 700 تا پست(منتشر شده و نشده)  زیاده بعد چند ساعت ور رفتن با پستا هنوز 300 تا فکر کنم مونده

ولی راضی ام از وبلاگ نوشتن. این هدف رو که ثبت یه چیزایی بود رو حس کردم بر آورده کردم. طرز فکرا تجربه ها و خاطره ها و... 

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی