نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خودکشی

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ق.ظ

سلام


شاید باورتون نشه ولی آمار افسردگی بچه ها اینور خیلی زیاده نسبت به ایران حداقل. یعنی من خیلی کسی رو نمیشناختم که دارو مصرف کنه ولی ظاهرا خیلیا دارویی میشن.

دلیلشم خیلی چیزا میتونه باشه مخصوصا معنوی. یکی از بچه های ایرانی آزمایشگاه در مورد دلایل مادی که برام توضیح میداد میگفت یه دلیلش اینه که کسی کاری با آدم نداره. یعنی استاد راهنما کلا چیزی نمیخواد خیلی. میری پیشش و کلی تحقیقات میبری میزنه اونا رو کنار میگه خودت چطوری. مخصوصا تو استادای سن بالاتر. این خیلی باعث میشه که اوایل آدم به سمت هیچ کاری نکردن کشیده بشه ولی در واقع دلیلش اینه که سیستم کاریشون اینجوریه. من خودم نفهمیدم که چرا ، فهمیدم میگم. 

برای همین خیلی چیزای جالبی میبینید

تو بخش ثبت نام پشت میز کارمند اونجا نوشته بود 

Suicide?

Call me!

و اینطور که فهمیدم چند تا خط هستن اصن شبانه روزی برای همین کار!

خیلی جالبه ها

شاید هوای همیشه ابری و زمستون سخت هم خیلی به این موضوع کمک میکنه.


-------------------------------------------------------------

این کاناداییا وقتی میپرسن یه چیزی رو واقع میپرسن. یعنی امروزچجوری بود یعنی واقعا چجوری بود نه خوب یا بد یاممنون یا...! یکم سخته

  • ظریف

نظرات (۲)

به نظرم یه دلیل این که تو ایران کمتر دارو مصرف می کنن برا این موارد اینه که کمتر مراجعه می کنن. 
پاسخ:
اوممم آره شاید! ولی من آخه انقدر موضوع حاد هم بین بچه ها ندیدم، شاید چون حاد بوده اوضاعشون ندیدم!!!! 
نمدونم والا!
یا این که مثلا میان رو دیوار می نویسن اگه می خوای خودکشی کنی به ما زنگ بزن، تو ایران این کارو نمی کنن، چون پیش فرض اینه که هیچ کس نباید خودکشی کنه و خودکشی گناهه. این که وجود داره رو خیلی نمی خوان مشخص بشه.
البته اینا نظر شخصیه.
پاسخ:
اوهوم درسته قبول دارم ازین چیزای مشابه کم هم نیست... که بخاطر این که نباید مطرح بشه مطرح نمیشه ولی مشکل خیلیا هست
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی