نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تفریحات سالم!

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۴ ب.ظ

سلام


همونطور که انتظار میره، ازونجایی که اینا خیلی غذا نمیخورن، لابد باید تفریح دیگه ای داشته باشن!

لذا به همخونه ای هام گفتم حوصلم سر رفته و اونام پریشب گفتن بیا یه جایی بریم، که متاسفانه بنا به دلایلی نشد، و گفتن دیشب Grad Club که یه کلابیه توی دانشگاه، یه برنامه Trivia داره

توی لغت که تریویا یعنی چیزای بی اهمیت پس ازشون پرسیدم چی هست توضیح داد و رفتیم، حالا من براتون میگم چیه

اول این که راجع به محیط برگزاری بگم که یک کلابه که اصولا نوشیدنی الکلی جزو چیزاییه که ملت میرن اونجا، برای همین اول در یه آدم گنده میزارن که ID کارت ها رو میبینه که بالای 19 سال باشن. (سن قانونی الکل) بعد رفتیم تو و رو پشت یه میز نشستیم، من و یکی از همخونه ها بودیم. بعد دو نفر دیگه از دوستاشم اومدن. 

قبلش ازش پرسیده بودم که اگه الکل نخورم بده یا ناراحت میشن ؟ و گفته بود اهمیتی نداره برای کسی بقیه ممکنه بخورن ولی تو مجبور نیستی.

خلاصه ی امر، بازی اینجوریه، ملت دور میز ها میشینن، به هر تعداد، 

هر میز میشه یه گروه

بعد توی 4 راند ، 4 سری سوال مختلف پرسیده میشه. تیپ سوالا هر هفته یکیه ولی یکم تم سوالا ممکنه عوض بشه

سری اول سووالای اطلاعات عمومیه که تنها بخشی بود که یکم میتونستم اطلاع داشته باشم!

سری دوم این دفعه سوالا راجع به سالی که یه اتفاقایی افتاده بود. یعنی مثلا میگفت فلان چیز و فلان چیز و فلان چیز اتفاق افتادن

سری سوم تصویریه. این دفعه یه عکس کوچیک از تیتراژ اول یه سری ازین show های تلوزیونی بود و باید اسم اون رو مینوشتن

سری چهارم هم موسیقیه. یه تیکه ی 3 4 ثانیه ای از یه آهنگ پخش میشه مثلا تم این دفعه این بود که تو اسم آهنگ eye یا eyes هست برای راهنمایی


پاسخبرگ ها این شکلی بودن بجز سری سوم:



خب شاید بهتر بود سایز عکس رو یکم کم میکردم

20 تا سوال از بلندگو پخش میشد و 2 تا هم اضافه که امتیازشون دو برابر بود.



اینم برای سوال سوم


خلاصه خیلی چیز چرتی بود چون همش فرهنگ خودشون بود و حتی برا خودشونم سخت بود! برای من که هیچی!!! 

بعد از تموم شدن هر راند هم پاسخبرگ ها رو باید میبردن پیشخون و تصحیح میشد و بعد مثلا 5 دقیقه 3 تا تیم برنده اعلام میشدن. فکر کنم به تیم اول هم جایزه میدادن.

من تقریبا مثل گلابی نشسته بودم فقط تونستم یکی از سوالا رو 1/3 شو جواب بدم که خیلی هم بهش افتخار نمیکنم!

توی زیبای خفته اسم سه تا پری چی بود!!! من merryweather رو یادم مونده بود.


اینایی که سر میز من بودن دو تاشون یه پارچ چیز(احتمالا الکلی) سفارش دادن که نمیدونم چی بود دقیقا، یکیشونم یه ظرف بزرگ سیبزمینی سرخ کرده سفارش داد. متاسفم بگم که سیبزمینی سرخ کردشون شیرین بود!! اینا یه چیزی کنار سیبزمینی معمولی دارن به اسم sweet potato که بنظر میاد که متاسفانه سرخ کردشو دوس دارن! افتضاحح!!


میز کناریمون 3 نفر بودن 3 تا پارچ آبجو سفارش دادن و واقعا برام جالب بود ببینم بعد خوردن یه پارچ آبجو آدم چشکلی میشه. خیلی تغییری نکرده بود وضعیتشون. 


خوبیش این بود که کسی کاری به کارت نداشت هر کسی هر چیزی میخواست میرفت خودش میگرفت میومد. 


اینم ممکنه براتون جالب باشه تو دانشگاه پیدا کردمش 

میز هاکی دستی!!!




مثل فوتبال دستیه دقیقا منتها تو راستای عمودی میچرخن اگه دستشو بچرخونی. دروازه بان هم  یه دسته ی جداگونه داره که کوچیک تره

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی