نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چند سوال

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

سلام

چند سوال بود در مورد پوشش که جوابش رو باید خودم میدیدم. 

1. آیا ایرانیا تنها کسایی اند که شلوارک میپوشن؟

ج. خیر ایرانیا بیشتر شلوار میپوشن و خود اینا خیلی شلوارک میپوشن. موقع دویدن و یا رفتن به سمت باشگاه هم شورت یا شلوارک همه میپوشن. بعضی وقتا اصلا لباس بالاتنه نمیپوشن آقایون. 

2. آیا شلوار جین پاره رو هیپی هاشون یا گی هاشون میپوشن؟

ج. خیر خیلی دیدم حتی مثلا یه مادر بچه دستشه شلوار پاره پوشیده. حتی تو دانشجو ها هم هست. حتی یکی از همخونه ای هام بعضی وقتا

3. چیزی مثل ساپورت؟ 

ج. بله به اندازه ایران حتی ساپورت میپوشن. 


  • ظریف

نظرات (۱)

حجم پستا کمه. لطفا بیشتر و سریع تر آپدیت کن
پاسخ:
:)) باوو تو این شهر هیچ اتفاقی نمیفته. ولی سعی میکنم !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی