نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روزه

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۰ ق.ظ

سلام

دیروز که کلا خواب موندم برای سحر و نماز صبح و... و همین جوری روزه گرفتم

شب دیروز که میشه دیشب کلی غذا درست کردم که چند روز آینده بخورم و برای سحر امروزم هم داشته باشم. گوشی رو رو زنگ گزاشتم و  بیدار هم شدم. نگاه کردم دیدم یه یه ساعتی تا طلوع آفتاب وقت هست

... 

... 


... 

طلوع آفتاب؟ 

و اونجا بود که فهمیدم زنگ رو باید قبل اذان میزاشتم نه قبل طلوع... 

خلاصه امروزم بدون سحری گرفتم ببینیم فردا چی میشه. اینجا حدود 3.30 اذان صبحه حدود 21 هم اذان مغربه فکر کنم تهرانم همین حدود بودش. البته یجورایی سحری بیدار شدن خیلی بنظرم منطقی هم نمیاد همون شام رو میخورم بسه دیگه...



......

یچیزی که متوجه دارم میشم اینه که وقتی یه چیزی میخرم باید کامل خودم بخورم! تو خونه داداشم شبیه جارو برقی همه چیزو میخورد و خب خیلی مساله ای نبود ولی اینجا اگه یه چیزی میگیرم تو یخچال میمونه! میدونم خیلی چیز عادی ای ممکنه بنظر برسه ها ولی مثلا یکم خامه گرفتم پاستا درست کنم و الان نمیدونم با بقیش چی کار کنم چون برای 3 4 روز پاستا دارم :/

........ 

خامه هاشون مایع هست به صورت عادی... چون برای ریختن تو قهوه استفاده میکنن... خامه جامد تر ها رو بایذ از فروشگاهایی که چیزای عربی داره گرفت یا ازین اسپری هایی که خامه میزنه ازش بیرون پیدا کرد!

..... 

یه نکته ای که هست اینه که آدم گشنش نمیمونه خیلی. یعنی غذا هست ولی هیچ چیزی مزه نداره... بعضیا مخالفن با این موضوع ولی برای اثباتش بگم مثلا هم خونه ای هام دو تا سیر قد چی رو تو غذاشون ریختن اصلا هیچ بویی حس نکردم شایدم مشکل منه! 

  • ظریف

نظرات (۱)

سلام

نماز روزه ات قبول 
التماس دعا
پاسخ:
سلام متشکر ازتون
محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی