نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قیمه

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ق.ظ

سلام

الان یه هفتس میخوام قیمه درست کنم. 

هر روز ویدئو های آقای جوادی تو یوتیوب رو میبینم و اخرشم درست نمیکنم

موادشو پیداکردم مثل لپه و گوشت و .. و گرفتمشون ولی یه 2 3 ساعت وقت میخواد و ریسک زیادی داره

بجاش، 

اینم شام امشب، صبحونه آمریکایی تو کانادا:




میخواستم برای پاستا چند روز پیش خامه بگیرم، یه جایی دیدم نوشته cream و شکل روشم شبیه خامه بود. خیلی دقت نکردم و رسیدم خونه باز کردمش دیدمش چقد سفته یکم خوردم دیدم که مزه پنیر میده روش دیدم نوشته cream cheese :)

خلاصه گول خوردم و پنیر خامه ای گرفتم ولی توفیق اجباری شد که صبحونه آمریکایی داشته باشیم. خداروشکر مثل پنیر خامه ای ایرانی کار میکنه دقیقا!

اونم ژامبونه، در راستای سیاست های جلوگیری از فساد مواد غذایی و این که صبحونه آمریکایی تو رشت با یه گوشتی چیزی سرو میشه (نقش bacon بقل تخم مرغ) خلاصه کامل درست کردمش... 

  • ظریف

نظرات (۹)

ترکیب افتضاحی شده خخ
پاسخ:
خیلی خوش مزس ! تو اون لینکه روش درست کردنش هست یه بار امتحان کنید!!! منم اولش با اکراه میخوردم چند سال پیش ! بعد برای خانواده درست کردم اونام با اکراه میخوردن ! ولی عاشقش شدن!!!
در مورد کانادا هم بنویس. بیشتر در مورد آدم ها و طرز فکرا
پاسخ:
چششششششششششم استاد
نوش جان :|
اونجا ماه رمضون نشده؟ :)
پاسخ:
چرا جناب دچار! این افطار و شام و ... است!! :) اسم غذا هه صبحونه آمریکاییه :)) تو رشت
تا جایی که خبر دارم کانادا ی سری فروشگاه های اغذیه ایرانی داره که میتونی خورشت و برنج ایرانی سفارش بدی
پاسخ:
تو شهرای بزرگ خیلی هست مثل مونترال تورنتو و ونکوور ولی این لامصب خیلی کوچیکه و خیلی چیزی نداره. یه مغازه داره که غذای ایرانی داره اونم بچه ها رفتن میگفتن کیفیت خاصی نداره
  • پسر از جنس پدر
  • البته اینو بگم که منظور از صبحونه آقا مصطفی سحری هستش :)
    پاسخ:
    بیژن رو میگید فکر کنم!؟
    اسم غذا صبحونه امریکاییه تو اون رستورانه بین راهییه تو رشت 
    و نه افطاری بود!! خخخ
    Hell نظرات باز شده o-O
    مهدی نیستی ببینی علاوه بر تلگرام ف شکن ها هم فیلتره. الان یه حس خیلی خوبی بهم دس دادم دیدم نظرات باز شده.
    راستی صبحونه هه خوش مزه به نظر میاد. ایول!!
    با این وضع ولی کم کم وقتشه یه کدبانو بگیری هم قبل اذون بیدارت کنه هم برات شیرینی ها خوش مزه بپزه :))
    پاسخ:
    آره بازش کردم یکم تعاملم بیشتر بشه! حسن گفت!
    خخخخ واقعا خوش بگذره
    شام و افطار بود!! صبحونه نبود!
    عاررهههه دوتا میگیرم برا تو ام یکی میارم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** ** **** ******* **** ***
    الحق که از نسل هات داگ خور ها هستی
    پاسخ:
    نظر لطفتونه... کامنتا رو باز کردن این دردسر هارم داره دیگه
    مشکلتون چیه شما؟
    اسمز منم
    دارم چرت میگم
    چرا سانسور میکنی
    پاسخ:
    اممم 
    امیرخانه؟
    پاسخ:
    آره فکر کنم
    اسمتو درست کن لامصب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی