نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

افطاری

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ق.ظ


سلام
امروز رفتم افطاری انجمن اسلامی دانشگاه
یکم قبلش رفتم که هم یکم کمک کنم هم با ملت آشنا بشم. چند نفری اولش اومدن و یکم میزا رو جابجا کردیم و بعدش یه ماشین اومد کلی غذا توش بود. دوتا دختر محجبه با حجاب عربی طور هم اورده بودنش. غذا ها رو هم پیاده کردیم.
میخواستم ببینم دقیقا اسپانسر افطاریه کیه ولی کسی نمیدونست آخرش فهمیدم که یه سریا داوطلبانه درست میکنن مثلا یکی از این دخترا مادرش و خودش درست کرده بودن. 
آره خلاصه غذا برنج و مرغ و پاستا و یکم سبزی جات و یه چیز دیگه بود هر کدوم یه مقدار کم. کلا این جا غذا ها رو 1/5 ایران حساب کنید. مدل پختشونم عربی طور بود طبق انتظار
انتظار داشتم بالاخره کلی مزه ی عجیب غریب حس کنم ولی در کمال شگفتی اینام خیلی اونقدر مزه ی خاصی نداشت. یکی از بچه هایی که سی و خورده ای سالشه امروز میگفت که عادت میکنی کم کم به بی مزه بودن همه چیز میوه غذا... 
آره خلاصه تو اون جمع 2 تا ایرانی هم پیدا کردم. ایرانی هایی که به این چیزا اهمیت بدن معمولا پیدا نمیشه. مثلا تو آزمایشگاه خودمون و یه آزمایشگاه دیگه رو هم شاید 12 تا ایرانی دیدم که خیلی اهل روزه نیستن. ازون طرف کلی آدم میبینی از پاکستان و هند و عربستان و...که میان برای افطار و نماز
تفکر برانگیزه
  • ظریف

نظرات (۳)

  • پسر از جنس پدر
  • چه تجربه های کسب میکنم وقتی وبلاگت رو میخونم . آقا مهدی دست مریزا . نماز روزهات قبول
    پاسخ:
    قربون شما مرسی لطف دارید
    این قضیه بی بو و مزه رو من از دو نفر دیگه هم شنیده بودم.
    نسبت شیعیان به اهل تسنن چقدره اون جا؟ تو افطاری منظورمه.
    پاسخ:
    واقع زجر آوره
    نسبتشون حدود 50 به 1 :)  حداقل سر نماز مغرب که بجز من کسی مهر نداشت :(
    سلام برای رشت هستید؟
    موفق باشید در هر صورت
    پاسخ:
    سلام نه متاسفانه
    تهران بودم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی