نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کانال یوتیوب

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۱ ب.ظ

سلام


خداروشکر این اتفاقی که دیروز افتاده بود و بیان از دسترس خارج بود به خیر گذشت. از وبلاگاتون بکاپ بگیرید. تا حدی شدت فاجعه رو کم میکنه!

-----------------------------------


یکی از بچه های دانشگاه که اهل مکزیک هست، و من نمیشناسمش حضورا، یه کانال یوتیوب زده و از تجربه هاش میگه 

سابسکرایب کنید اگه اهل یوتیوب اید


-----------------------------------

قرار بود از غذا هه عکس بزارم ، دیشب غذاشون یکم عجیب غریب بود و فرصت خوبی شد که عکس بگیرم براتون


خب تقریبا مشخصه چیه

اون که برنجه ولی؟ یه چیز مایعی که میبینید هم روش ریختن، خیلی نفهمیدم چیه،

اون یکی نخوده که نمیدونم چجوری این شکلیش میکنن، ولی خب خوبه

اون یکی که مرغه مشخصه

اونم که شبیه قارچ سوخاریه در واقع توش یه چیزی شبیه پوره سیبزمینی با یه چیزای گیاهیه نمیدونم چیه دقیقا

اون یکی هم که پاستای عجیب غریبیه، مثلا توش تربچه من دیدم، 

کلا توی برنجشونم چیزای عجیب مثل نخود سبز یا ... میریزن

ولی خلاصه دقت کنید بیشتر غذاهاشون حالت سبزی و غلات و ... داره و معمولا یه بخش نسبتا کوچیک تری پروتیینی هم هست

خلاصه این شکلیه دیگه من نمیدونم معده چجوری تشخیص میده چی کار باید با این همه چیز بکنه ولی خیلی هم بد نیست.


--------------------------------------


این کاناداییا بزودی انتخابات پیش رو دارن نمیدونم دقیقا برای چیه خیلی جدی نیست فکر کنم. جالبه که کاندیدا ها تو یوتیوب تبلیغ میزارن :)) جدید بود واقعا.

خب اینم تبلیغاتیه که تو سطح شهر خیلی کم ولی میشه دید.


  • ظریف

نظرات (۳)

  • یکــ مَنــــ
  • ظاهرش اصلا دلچسب نیست
    امیدوارم طعمش اینطور نباشه
    پاسخ:
    آره کلا چون همه چیز رو قاطی میکنن که خیلی عجیب غریب میشه مخصوصا این که بعضیاشون مثلا یکم آبدارن و دیگه خودتون میدونید چیی میشه.
    ولی طعمش خوبه نسبت به چیزای دیگه اینجا که مزه ندارن اینا ادویه خیلی میزنن و جالب میشه
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • نخود و گوشت شو پایه هستم بخورم ولی بقیشون معدم Erorr میده .
    پاسخ:
    :))
    آدم گشنش باشه اون ظرفه رو هم میخوره
    فکر کنم اون بخش نخود رو بهش میگن لب لبی
    پاسخ:
    واو مرسی! بنظر خودشه!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی