نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

canada day

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ق.ظ


سلام

یکی دو هفته دیگه Canada Day هست، میشه همون 22 بهمن خودمون. برای همین از الان تزیینات مربوطه رو شروع کردن.

این اتاق استراحت دانشجو های تحصیلات تکمیلیه که برای ناهار و ... میان اینجا. پودر سیر هم رو میز بود. برای من نیست 


بعد این که این عکسم قوانین بار دانشگاهه که رو درش زده بود. 

یکی از بنداش جالبه که میگه شلوار و لباس و کفش باید تنتون باشه :)) 

آها راستی نمیدونم گفته بودم یا نه، میدونستید الکل مصرف کردن تو مکانای عمومی ممنوعه ؟ تو دانشگاهم ممنوعه بالطبع



ایرانیای اینجا هماهنگ کرده بودن امروز برای یکی از بار های شهر، که همونطور که میبینید LCD بزرگ داره، که بریم فوتبال رو ببینیم. استاد ما هم اومده بود :)) بچه ها دعوتش کرده بودن و چون تازه خودش فارغ التحصیل شده خیلی اوکی ان با هم :)) با این که ایرانی نیس اومده بود. یکی دیگه از بچه های آزمایشگاهم که صربستانیه هم اومده بود مارو تشویق میکرد :)


نوشابه مشکی خوردم بقیه همراهان هم به جز دوست سربستانی یه چیزی بود نعناع توت فرنگی (؟!) گرفتن خوردن خیلی هم جالب نبود گویا. دوست سربستانی هم آبجو گرفته بود. ما کلا 5-6 نفر بودیم بقیه ایرانیا هم حدود 25 -30 نفر شاید بودن. 

خوبی یا بدیه نوشابه اینه که خالی بشه پر میکننش و متاسفانه منم کلیه ام خیلی شدید العمله و استرس بازی حسابی اذیت میکرد! دوتا لیوان خوردم البته. فقط


----------------

امروز دفاع یکی از بچه های کارشناسی ارشد بود که ایرانی نبود. نمیدونم چی بگم ولی واقعا بنظر نمیومد تسلط داشته باشه رو موضوع. میگن چون شغل پیدا کرده بوده خیلی وقت نذاشته ولی یه سوالای بنیادی رو هم جواب نتونست بده، نمیدونم بخاطر استرس بود یا ... ؟

بعد دفاعش پیتزا مهمون کرد (تو آزمایشگاه) و پیتزا های Vegetarian هم گرفته بود و خلاصه معذب نشدیم :) 

  • ظریف

نظرات (۲)

صربستان درسته فکر کنم :)
پاسخ:
سلام!
ببخشید مرسی اصلاح میکنم
  • آسـوکـآ آآ
  • در راستای جمله شباهنگ
    وقت نذاشته بود درسته
    البته اینا همه تاثیرات کم کم فراموش کردن زبان فارسیه:-D
    پاسخ:
    مرسی اینم!
    نه من تو کل 3 سال راهنمایی یه بار یادمه املا 20 شدم کلا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی