نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تعارف

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سلام

این بحثی که میگن غیر ایرانیا تعارف ندارن یکم ایراد داره!

تعارف دارن در واقع!

مثلا وقتی یه چیزی رو میگی نه میگن are you sure? یعنی یه بار دیگه میپرسن مثل ما

حتی رفته بودیم برای بازی ایران و کجا بود چند روز پیش ، من نیمه اول رو نشستم و طرف 3 بار ازم پرسید که مطمعنی نمیخوای بمونی؟! :)

ولی ما تعریفمون از تعارف یکم فرق میکنه و گسترده تره

مثلا تعریف کردن بیش از حد هم جزو تعارفمونه که اینا فکر کنم ندارن

یا این که دیفالتمون اینه که طرف مقابل تعارف کنه حتما 

یا مثلا اینا غذا رو اصلا تعارف نمیکنن. اگه با هم در حال خوردن باشید ممکنه تعارف به اون صورتی که گفتم بکننا ولی اگه خودش طرف یه غذا داشته باشه بهتون تعارف نمیکنه.

حالا برای تمرین تعداد "تعارف" های این متن رو بشمارید :)

--------------------------------------

استادم یه چند تا مقاله داشت قدیما که داشتم میخوندم کاراشو، یکیش بود که واقعا وحشتناک سخت بود. به خودم گفتم که واقعا چجوری میتونه یه نفر این همه چیز میز رو قاطی کنه و بشه مقاله واقعا سطحش بالا بود. گذشت و گذشت و چند روز پیش که باهاش جلسه(به قول اینا meeting) داشتم گفت که خب آره من قبلا یه کاری کرده بودم composite non linear feedback .. گفتم وا ویلا... گفت که اونو میخوام ادامه بدم...

خلاصه که بله. نشستم دارم فعلا یکم کنترل غیر خطی میخونم ببینم چی میگه اصلا تو این مقاله.

کنترل غیر خطیم کتاباش ماشالا ماشالا یکی از یکی ریاضی محض تره. خدا به خیر بگذرونه.

--------------------------------------

مافین درست کردم! 

از این لینک : 

لینک یوتیوب


دستورش

2 1/4 پیمونه آرد سفید

3/4  پیمونه شکر

3/4 پیمونه کره آب شده

2 تا تخم مرغ

1 پیمونه شیر نسبتا گرم با یه قاشق سرکه هم زده بشه

یکمم شکلات یا چیزای دیگه 

2.5 قاشق بیکینگ پودر

عصاره وانیل هم یه قاشق


آرد و شکر و بکینگ پودر رو قاطی میکنیم 

کره رو اضافه میکنیم

تخم مرغ رو اضافه میکنیم

شیر سرکه رو هم قاطی میکنیم

هم میزنیم و بهش شکلات و وانیلم اضافه میکنیم

15 دقیقه تو دمای 200 درجه سانتی گراد یا 400 درجه فارنهایت

بعدم یه حدود 15-20 دقیقه تو دمای 170 یا حدود 370

-

من بیکینگ پودر و اندازه شیر-سرکه رو اشتباه زدم پفش کم شد شما درست بزنیدش!

و روش من شکلات نریختم فکر نمیکردم لازم باشه ولی خیلی لازمه حتما روش رو تزیین کنید چون همش میره تهش؛ تو فیلم میگه آرد بزنید نمیره ولی بزنید بازم تا حدودی پایین میره همه چی ، پس حتما تزیین بالاش لازمه




بله کم کم باید یه شوهر خوب هم پیدا کنم

  • ظریف

نظرات (۶)

  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • عجب ای جان آقا مهدی ما کیک پزم شد .
    پاسخ:
    :)) مرسی
    ظاهرشون که خوشگل و تمیزه:)
    نوش جان
    پاسخ:
    مرسی !
    یکم زیادی پختن زیرشون بعضیاشون سفت شده بود... درست میشه!
  • آسـوکـآ آآ
  • خودتون در آخر اشاره کردید چیزی که من بهش فکر می کردم :دی
    پاسخ:
    پیش قدمی کردم که کسی تو کامنتا نگه! :)
    کم کم باید یه شوهر خوب هم پیدا کنی
    پاسخ:
    هرهرهرهرهرهر
    تعارف چیه توی بیان خوندم اونا دششوری میرن درست نمیز نمیکنن
    اینو تحقیق کن :)
    پاسخ:
    خخخخخ دششوری عالی بود
    اونجا شوهر نکنیا. بیا همینجا شوهر بکن.
    پاسخ:
    باش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی