نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نصیحت معلم

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ق.ظ

سلام

مشاور پیش دانشگاهیمون آقای قربانی، موقع انتخاب رشته و... بود فکر کنم جمعمون کرد دور هم گفت که ببینید دانشگاه یه محیط خیلی باز تر و متفاوت تر از مدرسس عوض شدن توش خیلی طبیعیه.

عوض بشید ولی بپایید عوضی نشید. 

خوبه آدم یه نفر تو هر مرحله زندگیش اینو یکم براش یادآوری کنه

  • ظریف

نظرات (۴)

این که بچه های ما از همون اوایل ترم 1 عوضی شدن، یکم غیر طبیعیه...
پاسخ:
فکر کنم اینو گفت که تلاش کنه  همین چیزا پیش گیری کنه! تلاش خوبی بود ولی چقدر اثر داشت رو نمیدونم
قشنگ بود :)
فلسفی بود حتا ...
پاسخ:
قربون شما
چی شده؟
کی عوضی شده؟
از پشت خنجر خوردی؟
پاسخ:
کلی گفتم خبر خاصی نیست
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • عجب باید به خودم نگه کنمو یه بازنگری کنم  تشکر بابت نصیحت معلمت .
    پاسخ:
    مرسی، خواهش میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی