نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نتیجه گیری

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

سلام 

پیرو پست دیروز میخواستم یه نتیجه گیری داشته باشیم و یهو علی ب. یه چیزی گفت که بدون اجازش منتشر میکنم :

"""

من قبلا شنیده بودم اون ها هم مشکل دارن ولی این طوری با جزئیات نه ... 

چیزی که به نظر من رسید این بود که این جا ما فشارهای اقتصادی و سیاسی داریم و استرس زندگی مون بالاست؛ اون جا اون ها افسردگی و مشکلاتی که گفتی رو دارن. یعنی درسته که استرس زندگی اون جا بالا نیست و مردم از لحاظ مادی تو رفاهن، ولی از لحاظ اجتماعی و فردی مشکل دارن. 
خلاصه مث که اون جا هم بهشت نیست.

"""
اول تشکر ازش دقیقا دنبال این نتیجه گیری بودم، دوم این که خیلی عجیبه واقعا آدم ها هر چقدر هم محیط پیرامونشون خوب باشه، خیلی نمیتونن راحت زندگی کنن، یعنی این یه جوری فورس شده بهشون که بلا باید سرشون بیاد.

اینجا انقدر خونه های ترک اعتیاد و بیمارستان های روانی زیاده ... از بزرگترا پرسیدم، مصرف مواد مخدر بین بچه ها تو خونواده های متمولشون خیلی بیشتر هم هست، مثلا سن 7 تا 12 سال، چیزای گرون مثل کوکایین گرفته تا چیزای نرمال مثل ماریجوانا، 

یا مثلا خونواده های ایرانی، چیزی که توشون خیلی معروفه، طلاقه حالا به هر دلیل، تصور کنید طرف زندگیشو ول کرده و با زن و بچه با هزار داستان مهاجرت کرده، بعد چند وقت به احتمال 80 درصد یا بیشتر کارشون به طلاق میکشه.

خلاصه آدمیزاد گویا قرار نیست خیلی خوشحال زندگی کنه.
---------------------------------------------

یه اتفاق جالبی افتاد دیروز، من میخواستم یه کیسه برنج بخرم و چون سنگین بود و گلن هم میخواست بره خرید، آویزونش شدم و با ماشین اون بریم. رفتیم تو فروشگاه دید که تمشک و بلوبری آف خورده، رفت برداره یکی دو بسته و وقتی روشو خوند دید نوشته Made in USA گزاشت سر جاش.
بخاطر این که آمریکا اخیرا تعرفه های واردات از کانادا رو زیاد کرده ازش عصبانی اند و جالبه که مردمش اینجوری میان واکنش نشون میدن! حتی برای یه ظرف تمشک!

---------------------------------------------

  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی