نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Human Traficking

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ


سلام

ببخشید بخاطر حداقل کیفیت عکس و حداکثر حجم

ساعت 3 شب هست و از شدت گرما بیدار شدم، ساعت 12.30 بزور خوابیدم ولی خب گویا شب جالبی نیست. 


هفته پیش تو اون کلیسا هه یه زن و شوهر که دوست این آقای گلن بودن رو دیدم، آقا هه که اسمش Doug van der hoden هستش و dowg بخونید که با داگ قاطی نشه! تو یه گروهه راک کوچیکی نوازندگی میکنه. خلاصه مشحص شد که ایشون فعالیتای حقوق بشری هم میکنه.

بهم گفتن که توی زمینه ی human trafficking فعالیت داره و اولش فکر کردم ببخشیدا ولی این چرت پرتای جنسیتیه که قبلا اشاره کرده بودم و اینجا خیلی رو بورسه و متفکرانه سرمو تکون دادم گفتم چجالب و .. و گفتن که یه برنامه کوچیک دارن تو جهت حمایت از قربانی های این موضوع(قربانی!!؟) یه قربانی نجات یافته هم میاد میخونه. از لهستان

ولی در کل خیلی زن و شوهر خوب و خون گرمی بودن بعدا مشخص شد حدود 48 و 49 سالشونم هست. 

رفتم خونه و یه سرچ محض احتیاط کردم دیدم که کاملا اشتباه فکر میکردم داستان یه چیز دیگس

اون معنیش قاچاق انسانه و یکم بیشتر معنی دار شد. 

رفتم فیسبوک اون برنامه و دیدم که نوشته تو یه جمعی پرسیدن چند نفرتون فکر میکنید که تو دنیا قاچاق انسان هست و خب خیلی دستشون رو بردن بالا. بعد پرسیدن چند نفر فکر میکنن تو کانادا هست عده به مراتب کمتری بردن بالا بعد پرسیدن چند نفر فکر میکنن تو استانتون هست؟ و خیلی کمتر و در آخر پرسیدن چند نفر فکر میکنن تو شهرشون هست و هیچ کسی دستشو بالا نبرد

ولی واقعیت اینه که همه جا حتی تو همین کینگستون هم داره قاچاق جنسی انسان اتفاق میفته. 

اون خانمه که تو عکس میبینید غیر قانونی قاچاق شده بوده و چند سال مجبور به prostitution تو یه باندای این کاره بوده و خلاصه بعد n سال در میره از دستشون.

خلاصه امر این که یه سری آهنگ تو لهستان میره درست میکنه در حالی که اصلا خواننده حرفه ای نبوده و با این آقای داwگ آشنا میشن و لیریک ها رو به انگلیسی ترجمه میکنن. الانم یه مستند از زندگیش دارن میسازن و همونطور که میبینید داشت فیلمبرداری هم میشد.

تو عکس آدم زیاد نمیبینید چون اون آهنگه کلا دو سه تا ساز داشت و رفته بودن کنار. کلا گروهه 4 5 نفر بعلاوه این خانمه به صورت افتخاریه و اون آقاهه پشت کیبوردم لهستانیه

اول برنامه این گروهه داشتن برا خودشون میخوندن و وقتی این خانمه اومد با دو نفر گارد رویال فکر کنم بهشون میگن و دو تا نوازنده ازینا مدلای نظامی اسکورت شدش که جالب بود انقدر احترام

اهنگایی که میخوندم میگفت خیلیاش رو تو همون دوران اسارت که بقول خودش صداشو ازش گرفته بودن بهشون فکر میکرده. 

لازم به ذکره محل برنامه و به طور کلی شهر این روزا جهنمه با رطوبت زیاده... 

5 دقیقه بعد دوش گرفتن عین چسب میشه بدن و شب هم مخصوصا ماها که کولر نداریم حسابی خوش میگذره! این خونه ها برای سرما طراحی شدن نه گرما

اینم از داستان ساعت 3 شب ما...

اگه ازین چیزا و مطالعشون دوس دارید این رو پیدا کردم 

http://www.thewhig.com/2017/07/09/the-real-deal-on-human-trafficking

تا برنامه ی دیگه که مربوط به Canada 🍁 Day باشه خدا نگهدار!! 

  • ظریف

نظرات (۲)

  • محمد هستم
  • من منتظر روز کانادا بودم -_- 
    دست بجنبون عه
    پاسخ:
    :)) مرسی!
    خبر خاصی هم خیلی نیس نگران نباش 22 بهمن خودمون باحال تره
  • محمد هستم
  • اوکی پس میرم میخوابم :))
    پاسخ:
    منم خیلی علاقه به خواب دارم ولی حیف که دما خدا درجست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی