نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تبلیغ

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ

سلام


امروز بهم گفتن که اون کلیسا هه یه سرویس تو پارک داره (هر دفعه یکشنبه رفتن کلیسا رو یه سرویس میگن اینا کاتولیکا mass میگن فکر میکنم) بعد این که آره رفتم اونجا و هوا به شدت شرجی و گرم بودش. دوتا از کلیسا های Salvation Army تو شهر گروهای موسیقیشون رو اورده بودن و کسایی که تو کلیساشون میان هم اومده بودن و خب چون یه جای عمومی بود مردم عادی هم نشسته بودن و داشتن استفاده میکردن حتی ایرانی و عرب هم بینشون بود. حالت تبلیغ کردن کلیساشون رو داره






نکات قابل تامل یا جالب یا ...

پدر روحانی یا pastor کلیسا اونیه که وسط سمت چپ گیتار بیس میزنه. :)) جالبه

داوگ رو میتونید ببینید پشت کیبورد

خانم داوگ، شیلا رو هم میتونستید ببینید اگه اون آقا هه نبود.

یک کتاب آهنگ دارن که همه ی آهنگایی که تو کلیسا میخونن توشه و خیلی کم هم نیست. از رو اون میومدن یه آهنگی رو میزدن و یکی میومد میخوند.

اون آقاهه پشت گیتار کلاسیکه استاد توی یکی از کالج های شهره آدم جالبیه


این عکس هم یکی از فلایر هاییه که توی کلیسا میدن، گفتم عکس بگیرم شاید براتون جالب باشه. + یک لیوان مدیوم تیم هورتون:/ 

برنامه های اون روز

کسانی که التماس دعا داشتن!

یه کمیک از انجیل!

چیزایی که کلیسا لازم داره و یه چیزای دیگه توشه. نمیدونم تو وبلاگ قابل دیدن هست یا نه ولی رزولوشنش زیاد تره و میتونید بازش کنید بخونیدش اگه علاقمند بودید.


  • ظریف

نظرات (۲)

چقدر برنامه دارند برای بچه های کوچیک از زیر 4 سال برنامه دارند بالای 4 سال کلاس دارند نوجوان هاشون کمپ تفریحی دارند دو جور میشه بهش نگاه کرد  یکی که چقدر تلاش برای راضی کردن بچه ها به رفتن به کلیسا و یا چقدر محیط رو جذاب میکنند که بچه خوشش بیاد و حال کنه و مسائل دینی بغل باشه اینجوری خسته کننده نیست والا خوبه حداقل زوری نیست
پاسخ:
چجالب که این بحث کمپ رو گفتید. خیلی میخواستم راجع بهش بنویسم ولی انقدر پیچیدس که نمیدونم از کجا شروع کنم و کلا هم خیلی نمیدونم ازش. واقعا برنامه برای بچه ها چه داخل کلیسا چه بیرونش (مثلا دانشگاه و ..) زیاد دارن. 
برنامه فوتسال و استخر دارند؟
اگه ندارند بگو بقیشو بریزن دور

اون گیتار زدن کشیشه هم از دیدن آخوند، با یه من ریش، با شورت ورزشی مشغول شوت زدن یا با مایو توی استخر مشغول شیرجه زدن عجییب تر نیست :))
پاسخ:
همون کمپا کلا کارش همینه

آره مخصوصا با ادبیات اون حاج آقاهه همشهریتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی