نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سوشی

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

سلام


این برای هفته پیشه که فرصت نشد بنویسم

هفته پیش دفاع یکی از بچه ها بود و معمولا اینجوریه که بعد دفاع 3-4 تا پیتزا بزرگ میگیرن تو اتاق جلسه و بچه ها و مسئول لب و یکی دو تا استاد شاید میان. این دفعه یکی پیشنهاد داد که اوون کسی که دفاعشه همون قدر که میخواد پول پیتزا رو بده بزاره وسط، بقیه هم یه چیزی بزارن روش بریم یه جایی که سوشی داره. و حالت All you can eat هست، یعنی تا جایی که جا داشته باشی سفارش میدی. خلاصه یه چیز اقتصادی خوبی در اومد ازش. 

من تاحالا سوشی نخورده بودم. فقط شنیده بودم که ماهی خامه، و چه چیزی بدتر ازین :)) ولی خب ریسکش رو پذیرفتم و رفتم باهاشون. پیش Ez نشستم و گفتم راهنماییم کنه چون خیلی دوست داره. راستی گویا بد برداشت شده بود Ez پسره. 

این عکسا ببخشید کیفیتشون کمه اسکرین شات از ویدئو بود که گرفتم که توضیح بده اسماشون چیه.

چیزی نبود که دوباره خودم بخوام برم بخورم ولی خب واقعا جالب بود که ماهی خام میتونه مزه ماهی نده!

خیلی هنر به خرج دادن این ژاپنیا.


اون بالاییه گرده Salmon rose روز رو شبیه فرانسویا باید تلفظ کنید غوزهههی

پایینش بغل سفیدا راستشون. eel

وسطیه White tuna

نارجیا salmon

اینا سوشی بودن اون عکس پایینی roll هستش

جلوییا spicy tuna

عقبیه rainbow roll

سوشیا قابل خوردن تر بودن تا رول ها حقیقتش

اون مشکیه هم soy sauce هست که سس سویا س! که خیلی استفاده میشه اینجا و مزه زهر مار شور میده. توش یه چیزی حل میکنن که تند بشه و بعدش سوشی رو میکنن توش، بعدش، کلشو میزارن دهنشون.



  • ظریف

نظرات (۵)

با تعریفی ک کردید عمرا بخوام حتی امتحانش کنم :)))
پاسخ:
:)) مطمعن باشید خیلی چیزی از دست نمیدید!! 
حیف پولی که دادین:/

پاسخ:
بد هم نبود انقد :))
من که غذای دریایی مثل ماهی و میگو دوست ندارم از این بدم نیومد
خوبیش اینه خیلی هم پول ندادم من! 
بعضیا واقعا دوس دارن ... نمیدونم شاید ذائقه (؟) ها فرق داره

ژاپنی تا دلت میخواد بخور مشکلی ندارن (اکثر غداهاشون) فوقش مزه رو خیلی حال نمیکنی باهاش ولی جان من اصلا چینی امتحان نکنی هاااا اصلا خوب نیستن و بعضی وقت ها مسموم میشه غذا شرقی فقط ژاپنی بخوری دور و بر چینی رو خط بکشی حتی امتحانی! از من به تو نصیحت اصلا که هیچ با ذائقه مون جور در نمیاد توی یه سری غذا هاشون یک چیز های میریزن که حالت بهم میخوره ازش حتی شاید قیافه غذا معمولی باشه ولی روغن و چاشنی هایی اخخخخ فکرشم میکنم حالم بد میشه :( ، مجبورم شدی یا کنجکاو شدی بخوری فقط نخوری تا مطمئن بشی از همه چیش از نمک گرفته تا کل چاشنی هاش!!!
پاسخ:
چینی رو امتحان کردم اتفاقا!
کسی که باهاش رفته بودم اونجا گفت غذاهایی که مونده رو ببر خونه برای فردات منم تو رودربایسی بردمش خونه فرداش بردم آزمایشگاه دادم Ez خوردش و بردش خونه!! :))
خخخخ
مرسی !
مزه زهر مار شور میده.
:))
پاسخ:
:)) 
آقا همون قالب قبلیه قشنگ تر بودا :(
پاسخ:
منم میگم قبلیه شنگ تر بود ولی گفتن عوص کنم عوض کردم! برمیگردونم مون قبلی خودمم بیشتر دوست  داشتمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی