نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خانه جدید

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ

سلام


محض ثبت در تاریخ

دیروز وسایل رو پک کردم تو چمدون و جعبه مقوایی و گلن هم اومد دنبالم وسایل رو بردیم خونه جدیده، خیلی سنگین بود همه چی! نمیدونم چجوری من اینا رو اورده بودم اینجا. 

چقدر آت و آشغال آشپزخونه گرفته بودم...

خونه جدیده 5 تا هم خونه ای داره و بسیار بزرگ تر از قبلیه اس. قبلیه فقط جا برای راه رفتن بود تقریبا توش. این پذیرایی داره و 2 تا حموم دستشویی و 1 دستشویی

بدی این یکی اینه که اتاقم وسایل هیچی نداره فعلا و باید بگردم تو وسایل دسته دوم که خونه های اطراف ممکنه برای فروش بزارن. 

ببینیم چی میشه.

همخونه ای ها آدمای محترمی بنظر میرسن! امیدوارم خوب پیش بره.


خواستید سربزنید  آدرس:

396 Alfred St, Kingston, ON K7K 4H9

تو گوگل مپ بزنید دهات کینگستون سه بعدیش موجوده فلذا میتونید سه بعدی خونه رو ببینید. با مهدی اسکایپ میکردم مقایسه کرد با گوگل مپش بسیار مطابقت داد!

من طبقه زیر زمینشم، دو تا واحد داره، یکیش طبقه های بالاس یکیشم همکف و زیرزمین فکر میکنم.


  • ظریف

نظرات (۷)

  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • پیاده چند سال طول میکشه بیام ؟ :)
    پاسخ:
    راهی نیست فقط قبلش زنگ بزنید خونه باشیم
  • دنیای کامپیوتر ...
  • حتما مزاحم میشیم☻
    پاسخ:
    قدمتون رو چش! 
  • دنیای کامپیوتر ...
  • خونه قشنگیه، تو گوگل مپ دیدم
    پاسخ:
    مرسی!! 
    خیلی محله خوبی به نظر میاد به نظر محله ساکتی نباشه خیلی خوبه این به نظرم بخصوص فصل هایی که هوا خوبه!
    راستی در مورد تخت خواب و... اگه دست دوم گرفتی حتما خوب چک کن bed bugs نداشته باشه که معضل برات پیش بیاد سرچ کن حتما تا اشنا بشی که چجوری بخری که مطئن باشی مشکلی ندارند بخصوص اگر وسایلی مثل تشک تخت خواب و..... باشه 
    پاسخ:
    همین که 5 نفر همخونه ای هستن یعنی ساکت نیست خونه :) ولی چک کردم که ازین پارتی هاوس ها و frat house ها نباشن کنارش
    تشک رو از دوستم میگیرم که میشناسمش و خونش بد باگ نداره. داره میره ازین شهر. 
    شهر ما کلا نشیندم بدباگ کسی مشکل خورده باشه بیشتر تو طرفای مونترآل و ..  دیدم ملت ناله میکنن
    عاشقتم :)))
    https://www.google.com/maps/dir/Azadi+Square,+Tehran+Province,+Tehran,+Iran/396+Alfred+St,+Kingston,+ON+K7K+4H9,+Canada/@2.9974795,-99.2169185,24789475m/data=!3m2!1e3!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x3f8dfe0576a5de99:0x2364a66fc5c7eb41!2m2!1d51.3375248!2d35.6987007!1m5!1m1!1s0x4cd2aba64f80e789:0xb844fb183719a373!2m2!1d-76.4978886!2d44.2373788
    پاسخ:
    هه مرسی! جالب بود!
    حیف که مسیر پیاده یا خودرویی نداشت فقط :)
    پاسخ:
    قایق بندازید تو آب هم شاید بشه
    آب دریاچه چیتگر؟
    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی