نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مزه خونه

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۹ ق.ظ

سلام


امروز داستانی پیش اومد که قسمت شد یه سر برم تورنتو با یکی از بچه ها، 

به مدت 4 ساعت تو شهر بودیم ولی به محض ورود به شهر وقتی خوردیم به ترافیک، وقتی ساختمونای بلند شهر رو دیدم یهو دلم هوای تهرانو کرد 3 ماه بود این حسو نداشتم که اونجا داشتم، 

خیلی ترافیک و چگالی جمعیت زیاد نبودا ولی همین که شلوغ پلوغ بود خیلی لذت بخش بودش

موقع برگشتن واقعا خیلی احساساتی شدم. خیلی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم، 80 درصدم موفقیت آمیز بود. 

برج CN عین برج میلاد خودمون بود... حتی الان عکس پروفایل تلگرامم رو عوض کردم و یه عکس کم مشخصی از خودمو CN گزاشتم طوری که کسی ندونه انگار با برج میلاد عکس گرفتم. خیلی خوبه. 

خیلی دلم هوس خونه رو کرد امروز


........ 

اینجا سیستم ماشین کرایه کردن خیلی خیلی مرسومه، ما هم یه ماشین گرفتیم و حدس میزنید چقدر کار کرده بود؟ 40 کیلومتر! یعنی راننده اولش بود. قضیه اینه که این شرکتای ماشین رنتینگ اینجا، ماشین میخرن مثلا یهویی 1000 تا و خب خیلی زیر قیمت کارخونه میشه، بعد 6 ماه کرایه دادنش ماشینو میفروشن 5000 تا مثلا زیر قیمت بازار، اینجوری ماشیناشون به تعمیر نمیفته و سودشونم میکنن و مشتری هم راضی میمونه.

....... 


تورنتو جای ترسناکی بود. یعنی جای بزرگی بود، اگه به محض رسیدن به کانادا اونجا میرفتم مطمعنا خیلی استرس بیشتری میداشتم، 


........ 


یه جاهایی داره تورنتو که پلیسم جرات نمیکنه بره. اونجا هر چیزی که خلاف باشه وجود داره و رفتنت با خودته برگشتنت با خداس، خلاصه حواس آدم باید باشه. معدود جاهایی تو کاناداس که بعضی جاهاش شبا این گنگ ها میریزن بیرون و بعضیاشون مسلح هم هستن.



.......

تورنتو قسمتای مختلفی داره محله های چینی ها و ایرانیا و هندیا و... وجود داره توش که به قول یکی انگلیسی واقعا لازم نیست دیگه صحبت کنی. 

تو یکی از محلههای چینیا که رد شدیم مثلا شعبه های بانکای مرسومی که همه جا هست هم تابلوهاش چینی بود

....... 


یه سری عکس مکس گرفتم حالا فردا رفتم آزمایشگاه سر فرصت میزارم ببینید، چیز خاصی هم نیست با سرچ گوگل خوشگل ترش پیدا میشه قطعا

  • ظریف

نظرات (۷)

جالب بود واقعاً مرسی
پاسخ:
ممنونم
خواهش میکنم
منم دیشب رسیدم تهران همچین حسی داشتم
تونل توحید، برج میلاد، پل طبیعت
سرو صدای شلوغی و بوق ماشین ها
دلم تنگ شده بود حسابی...

پاسخ:
آخی :)
دقیقا
کاشکی ما هم خارج بودیم و فقط خاطرات خوش قدیم یادمون بود چون واقعا خاطراتش قشنگتر تا زندگی توش
پاسخ:
چی بگم والا
چقدر اون محله ها از دور هم ترسناکن :-\ یعنی هیچ قانونی نیس که انقدر پرخطر نباشن؟
پاسخ:
زورشون نمیرسه از یه جایی ببعد
مثل آمریکا که دیگه کلا تو خیلی جاهاش 10 شب ببعد تعطیله نباید رفت
تو ونکور بچه ها رفته بودن تنها کاری که میشد برای شهر  کنن این بود که میومدن سرنگا رو از زمین جمع میکردن و سرنگ تمیز میدادن که بیماریا رو کنترل کنن
مثلا اون جاها چراغای خیابون رو شکستن که بتونن هر کزی کنن
گنگ های مسلح؟ تورنتو؟ عجب ...
ایران قشنگ و امن خودمون عشقه پس.
پاسخ:
بحث اینه که چقدر تو تهرانش خبری و رسانه ای میشه
این اشراری که چند وقت یه بار میگیرن چجوری اشرار میشن پش؟ 
ولی به طور کلی الکل و .. خیلی کمک میکنه به تعداد بی خانمان ها و کارای عجیب غریب
نزدیکی به usa هم کمک میکنه چون سلاح آزاده اونجا خیلی ازین چیزا بیشتره
Are you located in GTA?
پاسخ:
Nope
Kingston is not in GTA
میدونم
خبر نداشتم که کینگستون هستین خب. از کجا بدونم.
پاسخ:
لحن بدی بدی نگفتم که ! جمله خبری بود صرفا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی