نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

August

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ق.ظ

سلام


اولا که عیدتون مبارک باشه!

با تاخیر

--------------------------------------


گوش دادن به آهنگ The end of August یانی بسیار تو این روز های پایانی ماه آگست توصیه شده.


------------------------------------

امشب خونه گلن دعوت بودم دیروز رفتیم مرغ حلال گرفتیم،

4 تا چیز درست کرده بود،

ذرت و بروکلی و کلم بخار پز

سالاد

مرغ با عسل و سیر!

و یه چیزی دیگه که اسمش Scalloped Potato بود








مرغه یه مشکلی که داشت این بود که شیرین بود! چون با عسل و ... درست شده. که انگار فسنجون شیرین داری میخوری! که وحشتناکه!! ولی خب جالب بود طعمش. تو سالادشون کرفسه؟ چیه؟ میریزن که اونم یه طعم خاصی داره که به شخصه :/ ام راجع بهش. ذرت بخار پز ایده ی خیلی خوبی بود بنظرم چون نرم میشه ذرت برعکس وقتی ما رو زغال درستش میکنیم سفت میشه. اون سیبزمینیه هم جالب بود ولی من هیچ وقت ترکیب سیبزمینی و پیاز رو به این صورت ترجیح نمیدادم. اگه دوپیازه شیرازیا رو خورده باشید میدونید چی میگم، همون مزه رو به صورت آبکی میداد.


خلاصه اینا طعم شیرین دوست دارن تو غذاهاشون که یجوریه بنظرم!

اگه چیز شیرین دوست دارید اسمش همین Honey Garlic Chicken هه ولی بعید میدونم دوست داشته باشید


قراره براش بزودی تهچین مرغ درست کنم، ببینم دوس داره یا نه!

برای این که یه وقت نترسه از غذا هه، گفتم بهش اسمش Rice Cake هه، چون خیلی مقاومت میکنه به غذایی که نشناسه!. رایس کیک خیلی اسم ملو ییه.


--------------------------

بهش گفتم تو ایران وقتی یه پسر انقدر خوب آشپزی میکنه میگیم که دیگه باید دنبال یه شوهر(Husband) خوب بگردی. که یکم Homophobic هه دیگه! چون Husband داشتن برای یه مرد خیلی باید عادی باشه!

گفت اینجا میگن Wife خوبی میشی! که ورژن بهتریه ازون جوک!


-----------------------------

ساعت 18:00 شام میخورن، آفتاب تو آسمون بود هنوز... :/


-----------------------------

گفتم چرا این همه درست کردی، گفتش که باید سبزیجات و ... هم همراه غذا باشه، گفتم غذاهای ایرانی اینجوریه که همه چیز قاطی پاتی تو یه غذاس مثلا لوبیا و گوشت و علفای قرمه سبزی و برنجش رو مثال زدم براش!

  • ظریف

نظرات (۶)

  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • میگم مهدی تو همین جور ادامه بدی من کم کم به آشپزی هم علاقه مند میشم از این غذا های که معرفی میکنی سر سال دیدی یه آشپز حرفه ای شدم .. با احساست ما بازی نکن
    پاسخ:
    خوبه دیگه!!! هرچی گفتی مثبت بود
    سالاد خوش رنگیه:-)
    پاسخ:
    کرفس آخه؟ آیا درسته این کار!؟ رنگش البته موافقم خوبه 
    ما هر دفعه که بیام اینجا باید گشنه مون بشه آخه؟
    پاسخ:
    خوبه دیه سخت نگیر موضوع برای حرفدزدن کمه
    کرفس تو سالاد دوست میدارم:)
    علفای قرمه‌سبزی دیگه چیه؟:))))
    اون سیب زمینیه تو شیر نپخته؟
    پاسخ:
    چرا با سالاد همچین کاری میکنید آخه! :(
    به سبزیای قرمه سبزی باید گفت herb برا همین تحت اللفظیش میشه علف:))
    چرا شیر و آرد و یکم پنیر و فلفل و... داره
    چراا ساعت 18؟! مگه ساعت چند میخوابن؟
    پاسخ:
    بچه هاشون حدود 9
    خودشون 12 :/
    نمیدونم چیه قضیه
    به زودی به نوشتن درباره آب و هوا هم علاقه مند میشی :)
    پاسخ:
    آره بزودی ایشالا اگه زنده موندم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی