نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مبل

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ق.ظ

سلام

امشب شب طولانی ای بود، 

یکی از بچه ها اسباب کشی داشت و یه تشک و صندلی و پایه تشک و... اضافه داشت. رفتم کمکش تا ازش اونا رو بگیرم با ماشینی که اجاره میکنه. 

خلاصه یه چند ساعتی درگیر این بودیم و آخرشم نشد همه چیز رو جابجا کنیم. برگشتنی دیدم یه مبل روی باغچه یکی هست روش نوشته free، که چیز طبیعیه، چون هزینه حمل و نقل زیاده و .. همینجوری میزارن یکی برداره. مبلش یه نفره بود و روش نشستم دیدم که بد هم نیست. تا خونه منم 1 یا 2 بلاک فاصله داشت. خیلی نبود، تا وسطای راه بردم حسابی خسته شدم، یکم سعی کردم رو زمین بکشونمش نشد. کنارش وایساده بودم داشتم استراحت میکردم دیدم یه دختره داره میاد. کفشاش دستشه، قیافش مست بود. منو دید گفت که نگران نباش یکی میاد میبرتش، فکر کرد گزاشتمش بیرون، گفتم خودم میخوام ببرمش، گفت اها خونت کجاس؟ گفتم اونجا و گفت کمکت میکنم! تعارف و اینا کردم و در نهایتش کفشاشو انداخت رو مبله و کمکم کرد! گفتم شب فانی داشتی نه؟ تو چشمات معلومه(گیج ویج میزد) گفت دوتا درینک خوردم، گفتم دوتا؟ گفت چهار تا :) ، ولی با این که مست بود خیلی تعادل داشت و ظرف کمتر از یه دیقه رسیدیم خونه ام.

تشکر کردم و تعارف کردم بیاد تو میوه ای نوشیدنی ای چیزی بخوره، گفت نه ممنون و میرم خونه و.... 

خلاصه خیلی شب جالبی بود. بازم مرام این دختر، چند تا پسر ردشدن هیچ کدوم تعارفم نکردن، این اومد یه سرشو گرفت و کل راهو برد. 

........... 

انقدر عرق کردم سر بردن اینا که لباسام کامل خیس شده بود. 

...........

یه پسره جدید اومده کلی توجیحش کردم روانی سعی کنه نشه (مثل 80 درصد ایرانیای اینجا) ، ببینیم چی میشه!

...........

آدمی که روانی میشه که خود آگاه نیستش، از کجا معلوم من خودم روانی نیستم؟ شایدم هستم به روم نمیارید؟


............ 

مبله از راهرو رد نشد و تو پذیرایی گزاشتمش:(



کسایی که اینجا میان بیشترشون وبلاگ راسپینا رو میخونن چون پرمخاطب تره ولی در کل  این پست آخرشون رو اگه نخوندید بخونید. 

  • ظریف

نظرات (۴)

وبلاگ خوبی معرفی کردی
پاسخ:
مرسی حسنی
والا مرام دختره رو :)

راستی یه سوال واسم دوباره پیش اومد وقتی متنت رو خوندم، توی اپلای ابراد چندجایی شنیدم البته بیشتر در مورد کانادا شنیدم که حتی اونهایی که خودشون بالای یک سال اقامت داشتن اذعان داشتن در کل رفتار عمومی مردم توی کانادا با دخترا های مهاجر بهتر از پسر های مهاجر هستش حالا مهاجر بودنش رو برای این میگم چون بیشتر الان دید مهاجرا مطرحه شاید کلی هم باشه مهاجر و غیرمهاجر نخواد ولی فعلا ما که مهاجریم و فقط این دید برامون مهمه (البته نه رفتار شغلی چون انصافا بعضی وقت ها توی شغلی به خانم ها بیشتر تبعیض دیده میشه بخصوص از نوع مهندسیش)
 در هر صورت این رو تو هم احساس کردی که در رفتار عمومی فرق میکنه و یا خودمونی تر بگیم با دخترا/خانم بیشتر خوبن تا پسرها/اقایون، حالا نمیخوام پیش قضاوت کنم ولی خوش قیافه بودن یه سری از خانم ها از این جهت بعضی وقت ها باعث میشه رفتار بهتری ببینند ولی خب در مقابلش مزاحمم که فقط دنبال hook up باشه واسه همین رفتارش خوبه طبیعتا زیاد میشه، از اصل قضیه دور نشیم حالا تو میبینی این تفاوت رو و چند درصد واضحه
پاسخ:
نمیدونم
اگه ایرانی منظورت باشه که من دختر مهاجر ایرانی ندیدم خیلی به ارتباط با خارجیا علاقه من باشه که یه معیار داشته باشم ولی به طور کلی دخترا مخصوصا تو رشته های مهندسی ازین انجمنا و چیزای... دارن که خیلی به نفعشون کار میکنن.
نمیدونم والا چی بگم من چیزی ندیدم که بگم
  • آقای سر به هوا ...
  • مرام و معرفت جنسیت نمیشناسه ..
    وبلاگ جالبی داری رفیق ..
    دنبالت میکنم ..
    عکس های چندتا پست پایین ترت هم جالب بود ..
    پاسخ:
    مرسی!
    خیلی خوش اومدید به وبلاگم 

  • سجاد بهرامی
  • سلام
    وقت بخیر
    پست جالبی بود...
    پاسخ:
    سلام!
    مرسی ازتون! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی