نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تغییر فصل

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ب.ظ

سلام


ظرف یک روز از وسط تابستون هوا رفت وسط پاییز. 

هوا در حد 30 درجه شرجی بود پریروز، دیروز شد 12 درجه و با باد زیاد. 

دیروز، روز پیکنیک کلیسا بود که یعنی بجای این که برن کلیسا میرن یه جایی حدود 10-15 کیلومتر اونور تر از شهر، که فضای باحالی داشت و همین آهنگایی که میخونن رو میخوندن.

این متن آهنگا، اگه کسی علاقه مند بود.





اینم فضای اونجا که جای واقعا قشنگی بود.







همه ی پارک ها اجازه نمیدن کارای مذهبی توشون انجام بشه، فقط تعداد محدودی ان که اهمیت نمیدن به این موضوع.


این پارکه که میبینید یه منطقه حفاظت شدس توی شمال شرقی شهر.


همسر پدر روحانی هفته های آخرشه(بچه) ولی با این حال بازم اومده بودن و با هم میخوندن، فیلم زیر یه تیکه کوتاهه اگه دوست داشتید.




دریافت
مدت زمان: 44 ثانیه 


حجمش رو تا حد قابل قبولی کم کردم که اذیت نشید. حدود 5 مگه.

  • ظریف

نظرات (۳)

خوبه;) به تو خوش بگذره ما هم خوشحالیم
چقدر خوبه فیلمی که گذاشتین :)
پاسخ:
ممنونم!
راستی التماس دعا!! 
چه فرهنگ های جالبی دارن اینا . این خیلی خوبه که خودتو راحت میتونی با فرهنگشون وقف بدی بری ببینی چه خبره داخل فرهنگشون راستش برای من هم سخته هم حوصله میخواد .
پاسخ:
نیاز به روابط اجتماعی انقدر هست که یا باید با این چیزا ارضاش کنی یا این که سراغ ایرانیا بری و ازون جایی که 23 سال اخیر به اندازه کافی ایرانی دیدم حس میکنم بهتره ازین کارا بکنم که یه گزارشی برای بقیه بشه یه تجربه ای برای خودم! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی