نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کنترل خطی

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

سلام

سر کلاس پاور الکترونیکمون نشستم. تا الان 4 نفر فکر کنم ارائه دادن. 

قضیه اینه که یه مبدل پارالل رزونانس اینا خیر سرشون قراره کنترل کنن.

تو این مبدل معمولا فرکانس سوییچینگ ورودی سیستم هست و ولتاژ خروجی خروجی سیستم

هیچ کدومشون تابع تبدیل ولتاژ خروجی به فرکانس رو ننوشتن

تابع تبدیل ولتاژ خروجی به ولتاژ ورودی رو نوشتن که یه تقسیم امپدانسه. بی ربط چرته.

همونم دارن ارائه میدن و با اون کنترل کردن سیستمشونو... 

تازه ازونم استفاذه نکردن ازین روشای زیگلر-نیکولز و... استفاذه کردن که مدل بیسد نیستن اصن. 

این در حالیه که هفته پیش یه سری آدم مبدل سری رو ارائه دادن و اینا اصولا باید دیده باشن.

نشون میده این مشکل کنترل خطی یه مشکل جهانیه! خیلی از بچه ها هیچ ایده ای ندارن که دقیقا چیکار میکنه.


این استاده هم هیچی اصن نمیگه نمیدونم چرا... 

  • ظریف

نظرات (۲)

  • آسـوکـآ آآ
  • من اصلا چیزایی که گفتین نمیدونم چیه اما خب موافقم که اینا چطور نمیدونن.
    پاسخ:
    آره فکر کنم برایدخیلی چیزا قابل تعمیمه! 
    تمام عالم درگیر صفر و قطب اند.
    صفر رو پیدا می‎کنند. بعد براش قطبیدگی ایجاد میکنند.
    پاسخ:
    :/؟!
    درسته! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی