نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Hot Pot

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ق.ظ


سلام

هفته پیش اینجا برف اومده و بود آب شد چند روز پیش ولی خب تا منفی 20 اینا هم رفت. داشتیم با این دوست چینی که اخیرا اومده صحبت میکردیم هفته پیش گفت نمیتونم صبر کنم برم خونه با خانومم Hot Pot داریم! 

من دیده بودم هات پات رو تو یوتیوب ولی نمیدونستم دقیقا چیه و چه تعریفی داره. ازش پرسیدم و گفت یه ظرف بزرگ هست که آب جوش توشه و توش همه چی میریزن. اینجوریه که هرچی خواستی بخوری رو میزاری توش، بعد 2-3 دقیقه میپزه میخوریش. توی بزرگاش، وسط ظرف داغ تر از همه جاس چیزای دیرپز رو اونجا میذارن. برای اینا چون دو نفر بودن خیلی بزرگ نبوده.

گفتم عکسش رو بگیره بفرسه براتون بزارم

بدیش اینه این شرقیا به شدت pork تو غذاهاشون زیاده که نمیشه خیلی راحت قاطیشون شد و غذاهاشون رو خورد ! :(

  • ظریف

نظرات (۴)

2-3دقیقه:|
نیمرو 5 دقیقه طول می‌کشه
به غذاهای خودمون خیلی ایمان آوردم

چیه غذاهه شبیه خورشت به:)
پاسخ:
آره نمیدونم چی میریزن ولی یه چیزای process شده است معمولا که سریع آماده میشه یا گیاهی و نودل و ... است فکر کنم

غذاهه دیگه بستگی به این که چی توش بریزن هرچیزی میتونه بشه دیگه :) 
هات پات چیه ما خودمون آبگوشت مذگان داریم :))
پاسخ:
والا!!!
Pork is the culinary name for meat from a domestic pig.

 It is the most commonly consumed meat worldwide, with evidence of pig husbandry dating back to 5000 BCE.


Pork is eaten both freshly cooked and preserved. Curing extends the shelf life of the pork products

اینم ترجمه کنید زیرش ممنون :|
پاسخ:
بدم میومد اسم گوشت خوک رو بنویسم... یه حس کثیفی داره :)! اینجوری با نوشتن پورک یکم حسش کمتر میشه.

اسمشو عوض کردن که بدن شرقیا بخورن نامردا :)
پاسخ:
:))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی