نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نذری کریسمس

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ

 

سلام

 

کلیسا ها فکر کنم همشون این کار رو میکنن، بعضی جاها مردم معمولی هم انجام میدن. مثلا یه مغازه ای هست هر سال Christmas Dinner میده. یه جایی رو اجاره میکنن و از ساعت 2:30 مثلا تا 5:30 درش بازه هر کسی بیاد بهش غذا میدن. و حق دارید بگید این اسمش Christmas Lunch بیشتر باید باشه. 

زمان بندی هاشونم خیلی با فاصله است نسبتا. یعنی الان که دو سه هفته مونده به کریسمس شروع شده و کم کم میدن اینا رو.

 

افرادی هم که کار میکنن به صورت داوطلبانه است همونطور که انتظار میره. همین کسایی که میان کلیسا و ... 

حدود 400-500 نفر این کلیسایی که ما میریم اومدن اون شب. 

یه band هم بود که آهنگای کریسمسی میزد.

اون افرادی که کلاه کریسمس دارن اونایی هستن که کار میکنن.

  • ظریف

نظرات (۵)

این خانم که گوشه سمت راست پایین تصویر هست و عینک به چشمش زده چقدر شبیه ایرانیای خودمونه 
پاسخ:
باورتون نمیشه آمریکایی جنوبی ها چقدر شبیه ایرانی هستن بعضیاشون. خیلی رفتاراشونم شبیه ایرانیاس. نمیدونم چرا!
ایرانیای تو این شهر رو میشناسم تا حد خوبی. فکر نکنم ایرانی باشن و ایرانی ها هم معمولا اینجا ها نمیان. شاید یه نفر رو بشناسم کلیسا میره از کل اینایی که اینجان.
چه جالب که شبیهن 
فقط الان به ذهنم رسید که نمی دونم کجا ساکن هستید؟ 🤔 همون آمریکای جنوب هستید؟ 
پاسخ:
من کانادا شهر کینگستون هستم. همه جور آدمی هست تقریبا اینجا از جمله آمریکا جنوبی! :)
:) یه کم شمالی تر شد :) آره دیگه فکر کنم اونجا مثل تهران هفتاد و دو ملته نه؟ 
پاسخ:
آره تقریبا. شهر ما خیلی white تره نسبت به شهرایی مثل مونترال و تورنتو که بزرگن. اونجا ها همش عرب و هندی و چینی اند معمولا
چقدر خوبه ادم هر جا میره به یه بهوونه ای یکسری ادم میبینه همیشه هستن به یکدیگه کمک میکنند . حس خوبیه ادم سرحال میشه 
پاسخ:
آره حس خوبیه. دیدن این که در نهایت همه آدم هستیم جدا از نژاد و ...
چه جالب بود من نمیدونستم. دقیقن عین نذری دادنه:))
نمیدونم چرا دارم اینو اینجا میگم،ولی، به شدت از حال و هوای کریسمس خوشم میاد. عمیقن دلم میخواد یه بار از نزدیک حال و هواشو حس کنم. 
هر سال این موقع ها میرم سراغ مغازه های میرزای شیرازی محو درختا و تزیینات مغازشون میشم. خیلی حس خوبی بهم میده:)
پاسخ:
یکی از دوستام یه مشاهده جالبی هم کرد. توی روزای مذهبی همیشه بوقلمون میخورن. مثل قیمه ما :))
چیز جالبیه قبول دارم و خوشگله همه چیش. بدیش اینه که نسل جوونشون زیاد اهمیتی اونقدرا هم نمیدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی