نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Christmas cake

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ

سلام

 

یه چیزی من متوجه شدم دیشب که جالبه باهاتون در میون بزارم.

یه کیکی هست به اسم Christmas cake که مشخصه کاربردش چیه. حالا نکته جالب اینه که بعضیا از طرفای سپتامبر مثلا یا قبل تر میپزنش برای کریسمس. یعنی از پختش چند ماه طول میکشه تا مصرفش. من برام سوال شد چجوری سالم میمونه؟

جواب اینه که اینجوریه که تو دستور پختش یه مدل نوشیدنی الکلی هم هست که مثلا 2-3 قاشق غذاخوری میریزن توش. بعد میزارنش تو یه جعبه فلزی در بسته، 2-3 هفته بعد دوباره روش اون الکله رو میپاشن و اینو هر دو-سه هفته تکرار میکنن. بخاطر این همه الکلی که توشه اصلا بلایی سرش نمیاد.. گویا چند سال پیش یه کیک کریسمسی تو انگلستان پیدا شده که بیشتر از 100 سال عمرش بوده و قابل خوردن بوده :|

جالب بود 

  • ظریف

نظرات (۳)

:| 
پاسخ:
والا :)

کاربرد الکل تو کیک مگه داریم ؟ :||||
شبیه ترشی سیر ما میمونه طرف 10 شاید بییشتر ترشی سیر میزاره تا بعدش تو ۀینده مصرف کنن
پاسخ:
بعضیا که الکلش رو نمیخوان و صرفا مزه rum یا brandy که توش استفاده میشه رو میخوان موقع پختن  تو فر فقط بهش میزننه الکلش بخار بشه
  • آسـوکـآ آآ
  • ای بابا :|

    پاسخ:
    اوهوم!! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی