نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جوراب

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سلام 

یه همخونه داشتم، جوراباشو همیشه لنگه به لنگه میپوشید.و رنگ های متضاد. اولاش رو اعصاب بود ولی بعد یه مدت دیدم چه ایده خوبیه. اگه بقیه به این که اینجوری جوراب میپشی عادت کنن، 

اگه n جفت جوراب داشته باشی، به جای n حالت،

n(n-1)

حالت میتونی جوراب بپوشی!! یعنی از اردر n^2. اگه حالا رنگای شبیه به هم هم نگیریم و بگیم نصفشون شبیه همن بازم خیلی عدد خوبی میشه

حداقل برای تو خونه. 

  • ظریف

نظرات (۱۰)

وای تو رو خدا... یه چیز به این کوچیکی رو هم با ریاضی درگیرش میکنی😖

پاسخ:
ریاضی برای کمک به زندگی بهتر ساخته شده :)!!! تکبیر
شوهرت نمیدن فقط! 
پاسخ:
واقعا؟؟! ربط داره؟! 
  • آسـوکـآ آآ
  • این مبحت تو درس جبر دبیرستان بود.
    من واقعا از این مباحث متنفرم...
    پاسخ:
    ههه آره منم آحتمالات و... خوشم نمیاد
    ما که تو خونه جوراب نمی‌پوشیم چی؟ :(
    پاسخ:
    دیگه برای بیرون یه راست میتونید اقدام کنید و کم کم تو جامعه طبیعی جلوه بدیدش! 
    من خودم جوراب های همرنگ رو تا به تا می پوشم به جز نزدیکان هم کسی نمی فهمه.
    دردسر پیداکردن جفت ها زیاده و در بسیاری از مواقع (!) پیدا نمی شه جوراب های مورد نظر. دست می کنی تو کیسه جوراب ها و دوتا شبیه رو پیدا می کنی و می پوشی. والسلام
    پاسخ:
    استاد علی ب. منم صبحا بعضی وقتا دو تا جوراب خاکستری میپوشیدم ظهر میفهمیدم یکیشون مشکی بوده. یا همچین رنگایی. کسی هم نمیفهمید :) معمولا ‌‌:) 
    یکی هم توی سالن فوتبال یه جوراب سفید داشت یه قرمز!
    مد شده؟
    پاسخ:
    ا نمیدونستم. هرچی چیز چرت پرته کم کم مد میشه دیگه :).
    شایدم صرفا دوتا جوراب قرمز یا سفید نتونسته پیدا کنه بنده خدا
    آره وقتی انگشت نما بشی شوهردار نمیشی 
    جوراب لنگه به لنگه پوشیدن ممکنه قشنگ باشه اما اینور چجور میخوای از نگاه ها و پوزخندهای اطرافیان خودتو مصون کنی؟ از این دو تا مصون کردی چطور از حرفای پشت سر و اینکه تو رو به کسی معرفی نکنن میخوای مصون کنی؟ 

    پاسخ:
    واو چقدر پیچیده!! 
    وقتی فقط یه لنگه جوراب داشته باشی و مجبور باشی مرتب بشوریشون و هر چند وقت هم وصله بزنی، دیگه دغدغه این مشکلات رو نداری.
    [ادای سیگار دود کردن در می‎آورد]
    پاسخ:
    :)))) 
    اینکار رو با کفش هات انجام بدی باحاله والا
    پاسخ:
    من یه کفش بیرون معمولی و یه بوت کت و کلفت و یه کفش رسمی دارم. ترکیبشون باید عالی بشه
    من این ایده رو بند کفش دوست دارم(((:
    پاسخ:
    بند کفش!! 
    من حتی بازشون نمیکنم تا جایی که ممکن باشه!! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی