نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شارژر

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۲ ق.ظ

سلام

دیشب تا ساعت 2 3 خونه ا. بودیم و وقتی برگشتم خونه خیلی خوابم میومد و گرفتم خوابیدم، حدود 4 از خواب پریدم دیدم گوشیم 1% شارژر داره. شارژر رو زدم بهش و یادم اومد سیمش به شدت آسیب دیده. اینجوریه که نسبتا پاره شده و تو یه شرایط خیلی خاصی فقط وصل میشه. میدونید چی میگم دیگه. خلاصه فکر کنم 10 دقیقه داشتم باهاش ور میرفتمو یهویی گرفت، مشکل این جا بود که رو تخت بودش و من اگه میخوابیدم قطعا تکون میخورد و قطع میشد. راه چاره ای نداشتم چون صبح باید یکی باهام تماس میگرفت. هیچی دیگه آخرش نتیجه گیری منطقی ای که کردم این شد که رفتم آروم آروم از تخت پایین و رو مبل خوابیدم و گوشی رو تخت خوابید :/ بالش هم خیلی برداشتنش ریسکی بود برا همین رو لباسا خوابیدم:/

  • ظریف

نظرات (۶)

مصداق حرف اونایی که میگن داریم برده‌ی گوشیامون و تکنولوژی میشیم :))
پاسخ:
هه آره راس میگید! بهش اینجوری فکر نکرده بودم! 
شرایط سختی بوده اما من رو عمیقا شاد کرد:))
پاسخ:
خوشحالم خوشحالید! 
بدعادت شد رفت!
از فردا تا تخت رو کامل در اختیارش نذارید، شارژ نمیشه:)))
پاسخ:
دیشب ولش کردم رو زمین بخوابه حساب کار دستش بیاد
تا ساعت دو سه خونه ا. چی کار می کردی ناقلا؟
پاسخ:
از معاصی منکری بود که نکردیم و مسکری بود که نخوردیم؟!؟!
فیلم دیدیم نیمرو خوردیم و آهنگ کلاسیک ؟! 
من باشم اون شارژر رو  به چند روش اسلامی با جاقو  ذبح و قطعه قطعه میکنم و میرم یکی دیگش رو میگریم . دیگه این مدلشو ندیده بودم که شارژر رو تخت خواب بخوابه! . نکنه از فردا هم میخواد فرمانروایی کنه !
پاسخ:
داشتم سیم usb ولی تو آزمایشگاه بود و شب نمیشد برم! حالا دیگه میندازمش دور
مغزتووووو مهدی :))
پاسخ:
:)))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی