نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پ. ن.

چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ق.ظ

سلام

راجع به پست قبل، دو تا پیام خصوصی داشتم. گویا برداشت شده بود که راجع به خودم نوشتم؟!!!

باید بگم اگه به مرحله ای رسیدم که انقدر از خود متشکر باشم، خودمو از بالای بلند ترین ساختمون که میتونم میندازم پایین قبل نوشتن پست. 

دوم این که نه متخصصم متاسفانه، نه همون طور که مشخصه، متعهد. خلاصه نمیدونم چرا این برداشت شده بود، گفتم روشن گری کنم اگه کسی اینجوری برداشت کرده.

 

  • ظریف

نظرات (۲)

اعلام عدم برداشت این برداشت!
خیلی دور از انتظار و غیر قابل باور بود برام که شما در این حد از خود راضی باشید.در نتیجه احتمال اینکه این پست راجع به خودتون باشه صفر بود برای من.
پاسخ:
مرسی واقعا! ! واقعا خودمم شوکه شدم :)) 
تمارض به تواضع خودش بخشی از غروره
;)))))))
پاسخ:
:)))))))
هست ولی نه در حد غروری که فرض شده بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی