نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آب

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۵ ق.ظ

سلام

بطری آبم روی میز بغل لپتاپ بود دستم خورد ریخت رو لپتاپ. سریع خاموشش کردم باتریشو در اوردم برعکسش کردم رو کاغذ گذاشتمش. دو روز بعد روشنش کردم خداروشکر بالا اومد فقط یه مشکل جزیی هست. نصف بیشتر کیبوردش فلج شده. 

 

..............

 

راستی طبق روال هر سال تولد وبلاگمو یادم رفت تبریک بگم. 4 5 روز پیش بود. تولدت مبارک وبلاگم!

 

..............

 

یه استاده هست خیلی جوونه در حد دو سال بعد phd ش استاد شده و این سال اولشه. خیلی بامزس. میشینه ویدئو یوتیوب نگاه میکنه تو آزمایشگاه های درسی یا مثلا جوکای مهندسی برقی میگه(بی مزه طبعا:)) ) امروزم روز عدد pi بود میگفت باید برای امروز یه کاری کنم. تو آزمایشگاه الک 1 بودیم گفت کاشکی لباس نارنجی سفید سبز... یا هر چی که 3.14 میشه میپوشیدم! یدونه دست هم اورده بود که از تزیینات هالووین مونده بود گفت اوردم برم سر میز بچه ها بگم do you need a hand (کمک میخواید) بعد دست رو بندازم رو میزشون :/

  • ظریف

نظرات (۹)

خدایاااا فقط اون شوخی آخر =)) چقد استاده بی‌مزه‌س :))

یکی از ترسام همیشه اینه که آب بریزه رو لپ‌تاپم -__-
پاسخ:
خیلی :)))  
من همیشه یه بکاپ تو هارد اکسترنال و یه بکاپ روی one drive یا dropbox دارم که این اتفاقا دردشون کمتر بشه
  • آسـوکـآ آآ
  • ایشاالله حال لپتاپتون زودی خوب شه:)
    پاسخ:
    مرسی. میگن کیبوردشو میشه خرید جدا و عوض کرد
    یه دوست پسری داشتم دکتری برق بود از آلمان و خیلی نرد بود :/
    خودش میگفت هرکسی ک برق میخونه آخرش خول میشه ( البته بلانسبت شما) ولی به شدت مهربون و دوست داشتنی بود

    پاسخ:
    واقعیته :)) بشدت راست گفته
    قیمت لپ‌تاپ تو ایران چهار پنج برابر شده
    ما لای پر قو ازش مراقبت می‌کنیم :)))
    پاسخ:
    من خیلی حواسم بهش هست معمولا چون زندگیم توشه. پیش میاد!! 
    😂😂😂 بامزه س که!!! نیست؟!؟ o_o
    پاسخ:
    تمام این جما رو تو 5 دقیقه پشت هم داشت میگفت :)) یکی دوتاش اوکی بود. باحاله طرف 
    یاد خودم افتادم پیش‌دانشگاهی که بودیم، یه شب که جمع کرده بودیم می‌خواستیم بریم خونه یه دستِ اسکلت پیدا کردم تو دفتر :| اینو گرفتم دستم و قایم کردم زیر آستین چادرم، بعد هی می‌رفتم به ملت می‌گفتم خدافظ و یهو دستمو میاوردم جلو که مثلا دست بدم :)) حسابی چند نفرو ترسوندم خلاصه :دی
    پاسخ:
    عالی بود :)))) )
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • لب تاب درست شد؟😊
    پاسخ:
    نه با کیبورد رو صفحه ویندوز فعلا کار میکنم. میگن کیبوردشو میفروشن ولی استفاده زیاد نمیکنم و از کامپیوتر آزمایشگاه استفاده میکنم فعلا
    مرسی پرسیدید
    لباس رنگی چه ربطی به 3.14 داره؟
    پاسخ:
    عدد مقاومت ها. اشتبا هم نوشتم نارنجی قهوه ای سبز فکر کنم درسته
    غصه نخور لعنتی
    تو تحریم نیسی برو تو ebay یا amazon یه کیبورد بزن بیاد. معمولا باید کنترلر زیر تاچ پد رو هم عوض کنی ولی چون تاچ پدت سالمه شاید نخواد.
    البته تا الان احتمالا ۵ بار درستش کردی ...نه؟؟
    راستی از دل و روده کیبوردتم لطفا پست بزار نردای برقی دوس دارن  :))
    پاسخ:
    نه باوو غصه نمیخورم. یکم رو اعصابه.
    یکم همت میخواد بازش کنم ببینم چی داره توش
    یکم سرم شلوغه دو سه روز ولی آخر هفته حتما یه کاریش میکنم. 
    مرسی بیژن! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی