نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Perfection

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۶ ق.ظ

سلام

یه جایی بودم یه مهندس قدیمی و با تجربه داشت برای دو نفر مهندس جدید pcb شون رو نگاه میکرد که ببینه خوبه که بفرستن برای چاپ یا نه. بعد یکی ازین مهندس جوون تر ها داشت هی میگفت فلان جاش رو اینجوری کنی بهتر میشه (اون یکی دیزاین کرده بود)

بعد چند دقیقه این مهندس قدیمیه گفت بابا ولش کن بفرست بره دیگه 

Perfection is a long road to nowhere

 

  • ظریف

نظرات (۵)

  • فاطمه سادات داوری
  • خیلی خوب بود به نظر من.
    پاسخ:
    مرسی
    اوفففففف
    آخرین جمله ضرب المثله یا جمله قصار خودش بود؟
    پاسخ:
    جمله معروفه که نقل قول کرد
    چه جمله فوق العاده‌ای👌
    پاسخ:
    مرسی! 
    راس میگه دیگه
    پاسخ:
    منم موافقم. کلا همه کاری رو تو حداقل چیزایی که لازم داره سعی میکنم انجام بدم! کمترین زمان! با وقتایی که اینجوری سیو میکنمم میخوابم
    حرف قدیمی ها رو باید گوش داد
    پاسخ:
    بله! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی