نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کالیفرنیا

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۵۲ ق.ظ

سلام 

یه کنفرانسی توی لس آنجلس بود چند وقت پیش و یکی دو تا از بچه های لب ما رفته بودن. ازشون پرسیدم خب چه شکلی بود. چیزایی که گفتن رو هر کسی که رفته آمریکا تقریبا تایید میکنه

چند تا چیز تو همه ی حرفا مشترکه، 

1. اضافه وزن ملت، همه تقریبا میگن  اینو که میانگین وزن مردم خیلی زیاده! یکی ازبچه های نسبتا سنگین وزن میگفت من احساس فیت بودن میکردم

2. بی خانمان های آمریکا خیلی با بیخانمان های کانادا فرق دارن. مثلا اینجا طرف یه گوشه دیوار میشینه صبح تا شب کاری به کار کسی هم نداره. ولی تو آمریکا مثلا شروع میکنن داد و بیداد و فحش دادن اگه چپ نگاهشون کنی، تو خیابون ماریجوآنا و الکل مصرف میکنن و خیالشونم نیست.

3. همسایگی neighborhood های نا امن. که شاید شنیده باشید که بعضی جاهای شهر رو نباید رفت. مثلا ممکنه یه تیکه ی کوچیک تو یه خیابون باشه. ولی اشتباه برید اونجاها توی زمان های بد، جونتون دست خودتونه.

4. زود تعطیل کردن مغازه ها. این که ساعت 6 عصر مغازه های غیر شب کار رو میبندن و بعضی جاها در رو زنجیر میکنن. چون ازون تایم ببعد دیگه خطر ناک میشه.

 

جالبه آدم بدونه city of stars این چیزا رو هم داره:) 

  • ظریف

نظرات (۱۳)

City of stars? دقیقا واسه چی این لقب رو گرفته؟ 
پاسخ:
لالا لند
LA=Los Angeles
و خب یه خیابون معروف داره که ستاره رو زمین کشیدن برای آدم های معروف
محل زمدگی خیلی ستاره های سینمایی و... هم هست 
GTA رو از رو لس آنجلس ساختن؟ 😅
پاسخ:
والا نمدونم :) فکر کنم ایالت های دیگه بدتر باشه. مثلا دیترویت یکی رفته بود میگفت خیلی افتضاح تره. هر شب کلی آدم با گلوله فقط میمیرن! 
چه جالب
من فکر میکردم امریکای جنوبی این شکلیه.اما حالا میشنوم....
پاسخ:
عجیبس
چه وحشتناک :/
پاسخ:
جالبه چیزی که به بیرون تبلیغ میکنن انقدر فرق داره
آره، انقدر ادعای متمدن بودن دارن و در مورد امنیت بقیه کشورا نظر میدن اونوقت حقیقت اینجوریه... 
پاسخ:
اوهوم
سلام 
من هر وقت عکس شما رو میبینم فکر میکنم ... مرتضی پاشاییه!!!
سمت راست که ی عکس هست ...کاسه ماسته ؟؟؟ اونوقت چی توش هست ... 
پاسخ:
ههههه واقعا :)) عکس کم کیفیت و قدیمی ایه یکی دیگه هم گفته بود شبیه یکی که اصن فکرشو نمیکردم هستم تو این عکسه. جالبه
ماسته که توش یه ترانزیستور ماسفت یا فت هست. که رو هم میشه ماستفت. بی مزه ترین جوک قرن اخیر! 
  • آشنای بی نشان
  • صد رحمت به ایران خودمون
    پاسخ:
    اوهوم 
  • آشنای بی نشان
  • کامنت حالا هر چی:)))
    پاسخ:
    با این چند تا چیزی که گفتم بله صد رحمت! 
  • آشنای بی نشان
  • دارم کامنت اون بنده خدایی رو میگم که گفت شبیه مرتضی پاشایی هستید
    اسمش حالا هر چی بود
    پاسخ:
    اها! !:))) 
    مرسی که اطلاع رسانی کردید :)))

    پاسخ:
    :))) 
    حالا اون یکی دیگه گفته بودن شبیه کی هستین؟

    پاسخ:
    یکی  دوستای قدیمیش که واقعا شبیه نبودیم!
    پس دیگه نرم LA؟ 
    ای بااابااا :)))
    پاسخ:
    آره دیگه :((! LA هم دیگه نمیشه رفت
  • آقای سر به هوا ...
  • من آمریکا نرفتم ولی حس میکنم این چیزهایی که تعریف کردن خیلی متفاوت بود با تصورات من !
    پاسخ:
    یه استاد هندی هست میگفتن بچه ها باهاش رفته بودن بوستون، میگفته من تو هند داغون انقدر homeless درب و داغون همه جا ندیده بودم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی