نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

انتخاب راه

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

سلام

از فیلم mr nobody و la la land یه چیز خیلی مهمی که میشه برداشت کرد اینه که تصمیم و مسیر صد درصد درست تو زندگی وجود نداره. به قول یکی از دوستام، تنها کاری که میشه کرد اینه که موقع انتخاب مطمعن باشیم با پیشامداش میتونیم زندگی کنیم و کنار بیایم یا نه.


تو لالا لند سباستین با این که  عامل اصلی این بود که میا بره دنبال بازیگری دوباره بود، تا صحنه های خیلی آخر هنوز نتونسته بود با از دست دادنش کنار بیاد. با این که به خیلی چیزا رسیده بود ولی تو فلش بک آخر فیلم نشون داد که اصلا کنار نیومده. میا کنار اومده بود، خانواده تشکیل داده بود و.... . ولی سب خیر.


تو مستر نوبادی هم قضیه همین بود. هر تصمیم بالقوه ای حتی وقتی تصمیمی نگرفتن یا تصمیم رو به شانس واگذار کردن یا حتی تصمیم رو با قطعیت گرفتن، کلی مشکل به همراه خودش داشت. 


مساله همینه که تصمیم درست وجود نداره. حتی تصمیم بهتر هم وجود نداره بعضی وقتا.

پیشنهاد میکنم اگه مستر نوبادی رو ندیدید ببینید. فیلم بسیار طولانی و سختیه دیدنش.

بعدش ویدئو زیرو ببینید:

ویدئو تو یوتیوب

بزرگسالی با سرعت زیادی داره میاد و جلوشم نمیشه گرفت.


.... 

یکی از جبر های جالب دنیاست که مجبور به استفاده از اختیار هستیم :/

  • ظریف

نظرات (۵)

من گاهی با خودم فکر می‌کنم اگه فلان وقت فلان تصمیمو گرفته بودم الان راهم چقدر دور شده بود از اینجایی که هستم. نه حالتی که حسرت بخورم یا پشیمون باشم از تصمیمی که گرفته‌م‌ها، صرفا فکر می‌کنم بهش. این جبر و اختیار هم خیلی چیز پیچیده‌ایه.

مستر نوبادی رو زدم دانلود بشه :)
پاسخ:
همین مساله است که با اطلاعات الان و درحالی که تصمیم دیگه رو گرفتیم داریم میسنجیم چقدر بهتر یا بدتر بوده!
امیدوارم بتونید تا آخرش ببینید شاید خوشتون نیاد! 
امیدوارم بتونم اصلا بشینم پاش چون این روزا کم فیلم می‌بینم :)) 
پاسخ:
اعصابب میخواد اینم
من اصلا لالالند رو دوس نداشتم 
پاسخ:
متاسفم! امیددارم یه روز دوباره ببینید و دوسش داشته باشید
فعلا دارم چرنوبیل می‌بینم اعصابم از اون خورده :))
پاسخ:
منم باید شروع کنم کم کم

سلام ممنون از معرفی فیلم

شما هم اگر توانستید آندری روبلف شاخته تارکوفسکی را ببینید. آن هم نمایش سرگشتگی یک هنرمنده

پاسخ:
سلام ارادت.
ممنون از معرفی فیلم. حتما. 

پ.ن. چند دقیقه طول کشید بتونم اسم درست فیلم رو سرچ کنم :)) چرا فارسی آخه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی