نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آموزش کل

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۸ ب.ظ


سلام

امروز از دانشکده فنی داشتم میومدم پایین به سمت انقلاب و سر راه تو 16 آذر چشمم به آموزش کل افتاد.

یادم اومد که انقدر منو اونجا اذیت کردن که خدا میدونه چه کارایی میخواستم برای انتقام ازشون بکنم. نمینویسم که یکی وبلاگم رو خوند به اتهام سلب امنیت و... دنبالم نیفتن. در این حد که پامنار پتاسیم نیترات قیمت کردم برای کارایی. حالا بگذریم. اون آخرا دیگه بیخیال شدم انقدر کارای دیگه داشتم و گفتم یهو تو دردسر میندازن منو.


امروز که داشتم میومدم گفتم برم دفتر طهوری که حرومی ترینشون بود، فحش بکشم سر و صورتش دلم خنک بشه. رفتم و اونو پیدا نکردم رییسشونم نبود ولی یه معاونتی بود که رفتم اونجا.

بعدا فهمیدم طهوری بازنشست شده و شرش کم شده.

رفتم و یکم منتظر موندم خالی بشه و بهشون گفتم ببینید، من سال پیش یه فارغ التحصیلی و انصراف و آزاد کردن مدرک داشتم و آدمای زیادی هم



دیدم که درگیر این پروسه بودن. ماها کارمون به 7 8 تا اداره میخورد. آموزش ها و نظام وظیفه و اداره آموزش کل و چند تا کار بانکی و...

بین همشون، تقریبا همه اتفاق نظر داشتن این اداره بدترین اداره بود. وقت خیلی زیادی اینجا تلف میشد.

مثلا کجاش؟

من چون انصراف و فارغ التحصیلی داشتم، خیلی جاها رفتم، مساله اینه که یه پرونده رو تحویل میدادی، اگه اجازه میدادن بالا سر کار وایسی دو تا مهر میزدن تموم میشد، در غیر اینصورت میگفتن یه هفته بعد بیا. همین آقای طهوری، مردم پشت درشون گریه میکردن انقدر کارشون رو طول میداد. یه نفر یادمه از شهرستان اومده بود و کارش 3 روز طول کشید. کاری در حد مهر زدن.

گفتن که اگه شکایتی هست اسامی رو بنویسید میشه پیگیری کرد، گفتم من نه یادمه چی به چی بود نه وقتشو دارم که تلف کنم. اومدم اینجا که فقط اینا رو گفته باشم که حداقل این دنیا که هیچی اون دنیا مسئول باشید. کسایی که وقت مردم رو تلف کنن گناه دارن میکنن. 

خانم محترمی بود و یکم صحبت کرد و نهایتش این شد که گفت دوست داشت که امسال فارغ التحصیل میشدم چون کلی اصلاحات انجام دادن از یک سال پیش که طهوری رفته. 

خوب واقعا برخورد کردن با این که لحن من از سر انتقام گیری بد بود. 

تشکر کردم و گفتم خدا خیرتون بده و خوش بحال بچه هایی که امسال فارغ میشن.

  • ظریف

نظرات (۴)

چی کشیدین که دوباره پاشدین رفتین :| 
من اگه همچین بلاهایی سرم بیاد تا جای ممکن از اون مکان و ادمها دور میشم که دیگه نبینمشون.
چی کشیدین که دوباره پاشدین رفتین :| 
من اگه همچین بلاهایی سرم بیاد تا جای ممکن از اون مکان و ادمها دور میشم که دیگه نبینمشون.
پاسخ:
دیگه رفتم لجم رو خالی کنم سرشون که بخیر و خوشی تموم شدش. 
  • مــاهان (ف.چ)
  • دوستم کامپیوتر میخونه، این ترم مدار الک داشت، بعد این استاده اصلا این مدلی نبوده که به غیبت گیر بده و اینا. این ترم، چند روز بعد از مهلت حذف اضطراری، استاده یه لیست داده که شماها به خاطر غیبت حذفید. دوستم رفته گفته اگر میخواستید برای غیبت حذف کنید باید از اول میگفتید و اگر هم نگفتید اصولش اینه که قبل حذف اضطراری بگید که طرف خودش بره حذف کنه، شما یه صفر درس سه واحدی میاری تو کارنامه من و معدلم بد میشه و اینا. استاده گفته باشه تو برو آموزش دانشکده من صحبت میکنم برات حذف کنن. اینم میره فرم حذف پُر میکنه.

    حالا فردا امتحانشه. امروزم مثلا جبر خطی داشته و دیروز و.. امتحانای ما رو پشت سر هم میگیرن. بعد استاده حذف نکرده، درسشم حذف نکردن، رفته آموزش کل گفتن باید مثلا تا شنبه میفرستادی. گفته منم شنبه فرستادم، گفتن دانشکده‌ت یکشنبه فرستاده و ما هم دیگه حذف نمیکنیم.

    نکته‌ش اینه که اون استادِ ... حتی به خودش زحمت نداده بیاد بگه من حذف نمیکنم و بخونید. چون درس‌ها رو تو فرجه‌ها باید خوند و بین امتحانا اصلا نمیشه. سنگینن و امتحانا هم پشت سر هم.

    دانشجو علنا به هیچ جای این عوضیا نیست. امروز این دوستم رفته آموزش کل دانشگاه، و از وقتی بهم گفت اینجوری شده انقدر عصبانی‌ام که می‌خوام برم برای استاده نامه توهین‌آمیز بنویسم. یکی برای استاده، یکی برای آموزش دانشکده‌شون، آخرشم برای آموزش کل.
    ذره‌ای احترام برای وقت آدم، برای تلاش آدم، برای شرایط زندگی آدم قائل نیستن.

    اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم انقدر عصبی‌ام.
    پاسخ:
    این دیگه خیلیه.
    نمیدونم چرا اینجوری ان این روانی ها. امیدوارم نامه هه جواب بده... یعنی یه جوری بنویسید که جواب بده!! چون به نفعش نیست که توهین کنه فعلا!
    با سیاست برید جلو ایشالا جواب میگیرید. وقتی هم فارغ شدید برید بنزین بریزید آتیش بزنیدشون یا هرکار دیگه
  • دچارِ فیش‌نگار
  • تهرانی؟
    پاسخ:
    بلی بلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی