نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فاریدا

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ب.ظ

سلام

برای نوه ی گلن یه عروسک گرفته بودم و دیروز بهش دادم. امروز دیدمش و گفت که اسم عروسکه رو فاریدا گزاشنه. یکم طول کشید و پرسیدم مثل اسم ایرانی فاریدا؟ (فریده) گفت آره! گفتم میدونی معنیشم چیه گفت unique and special :))

رفته بوده اسمای ایرانی دخترا رو سرچ کرده بوده و اینو انتخاب کرده. گفت اول دلبار رو انتخاب کرده (دلبر) بعد اینو بیشتر دوس داشته.

  • ظریف

نظرات (۱۰)

  • معلمی از جنس اینده
  • سلام خیلی عالی بود راستی سایت شما با افتخار دنبال شد.
    پاسخ:
    سلام مرسی متشکر
    عزیزم😍 چند سالشه ؟!
    پاسخ:
    حدود 10 سالشه :) 
    سلام :)
    خدا حفظش کنه ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام! متشکر!! 
    آخی! چه باحال:))
    پاسخ:
    آره واقعا! 
    من بعد این همه مدت درست متوجه نشدم گلن کیه هنوز :))
    پاسخ:
    یه آقای حدود 70 ساله اس که همینجوری پیداش شد و باهاش رفت و آمد دارم. نوه داره که ازش مراقبت میکنه یه دختر و یه پسر هم داره که فکر کنم سی و خورده ای سالشون باشه
    یعنی «مید این چاینا» رو پشتش ندیده که اسم فارسی براش گذاشته :)


    پاسخ:
    چیز ایی که اینجا هست هم همش چینیه 
    نمی‌دونم چرا فک می‌کردم یه خانوم حدودا ۷۰ ساله‌س :/
    پاسخ:
    یه دوست دیگه ای هم بود همین فکر رو میکرد. تنها نیستید! 
    ای جان :) چه بانمک
    پاسخ:
    ممنون  :) 
  • دچارِ فیش‌نگار
  • باریکلا به تو
    پاسخ:
    مرسی! 
    D:
    پاسخ:
    میخند! :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی