نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پوشش

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ

سلام


یه برنامه تلویزیونی هست اینجا به اسم dragon den یعنی غار اژدها یا همچین چیزی.

شبیه مزخرفاتی مثل american idol و ستاره شو خودمون و... منتها اینجوریه که یه نفر یا یه گروه با یه ایده میان و 4 5 نفر سرمایه گذار هستن که تصمیم میگیرن این ایده رو میخوان یا نه.

یه قسمتش رو داشتم میدیدم که یه خانمی اومد که یه مدل bra درست کرده بود که cleavage رو میپوشوند. سرچ کنید خوشم نمیاد این چیزا رو تو وبلاگم بنویسم.

میگفت که من تو محیط کار همیشه ناراحتم چون یا باید زیر پیرهن تاپ بپوشم یا bra ها ورزشی که هیچ کسی نمیتونه 8 ساعت پشت سر هم تنش کنه. برای همین این رو درست کردم که بدرد خانمایی که تو محیط کار هستن و میخوان پوشش داشته باشن بخوره. 

داورا که 4 تا آقا و یه خانم بودن، اصلا قانع نشدن. آقا ها که میگفتن اصلا درک نمیکنن چرا باید این کارو کرد و مخالف بودن باهاش و خانمه گفت باشه من درک میکنم ولی 55 درصد سهام رو میخوام! یا همچین عددی. خلاصه که طرحش رد شد.


خلاصه که اینم بخش جالبی از فرهنگ غرب

  • ظریف

نظرات (۵)

عجب.

پول،قدرت و شهرت تمام چیزی که غرب میخواد
پاسخ:
آممم احتمالا
آقایون درک نمی کردن شایدم بهتر بوده درک نکنن هوم؟ 

دارم فکر می کنم چقدر براش مزاحمت یا معذبی درست شده بوده 
دادم فکر می کنم من سر کار سه تا موشش رو هم تنمه و روش هم یه مقنعه :/ الکی هم نیست اون شب حالم بد شده بود از گرما :( 
پاسخ:
حالا این بنده خدا هم چادر درست نکرده بود صرفا یکم پوشش تو اون ناحیه داشت توضیحش سخته ولی بپذیرید! :)) 
بله می پذیرم 
و اینکه اون آقایون درک نکردن رو هم می‌پذیرم که لابد بهتره درک نکنن
پاسخ:
اوهوم درک میکنم! درک نمیکنم در واقع؟! :)
فرهنگ غرب نباید زیر سوال بره 
آزادی ِ بی حیایی نباید زیر سوال بره 
پاسخ:
آممم؟ چی شدش یهو. حله اوکیه :) 
یاد ی تیکه از کتاب «خاطرات سفیر »افتادم
راجب آزادی حجاب:)
پاسخ:
نخوندمش امیدوارم قسمت خوبیش بوده باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی