نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محمود

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ


سلام


اگه بخوام از یکی از تاثیر گذار ترین آدما تو زندگیم بگم، یه دوستی اینجا بود به اسم محمود که فکر میکنم پاییز سال پیش درسش تموم شدش. 

از ویژگی هاش بدن خفنش بود و عقاید عجیب غریب و رادیکالی داشت و اولاش درکش نمیکردم ولی بعدا کم کم یکم ذهنم رو باز کردم و ازون مرز هایی که براش گزاشته بودن رهاش کردم تا ببینم چخبره واقعا تو دنیای غیر مادی. عقاید مردم چیه. چقدر حرف ما درسته چقدر حرف بقیه درسته. اصلا بقیه چی میگن. حدود 9 ماه بعد از آشنایی باهاش تازه یکم فهمیدم چی میگه.

همچنان هم با 100% روش هاش موافق نیستم ولی خب منو به سمت جالبی برد. اعتقادم رو خیلی قوی تر کرد. 


ولی این بحثای فلسفی و اعتقادی رو بزاریم کنار، من سال پیش حدود یه 5-6 روز پیش همین الان، اولین بار بود که با محمود رفتم باشگاه دانشگاه (بخش ورزشای مقاومتی نه بخش کاردیو) و بهم یه چیزایی از ورزش رو نشون داد. خودش بدن توپی داره.

یادمه روز اول زیر پرس سینه منو گزاشت و گفت فقط فعلا با میله خالی برو، من گفتم هه میله که چیزی نیست برداشتم دیدم 5-6 تا رو بزور میتونم بزنم. اونم با کلی لرزش و کج و کوله رفتن میله. میله 45 پونده که میشه 20 کیلو. 

دیروز بهش پیام دادم که بالاخره بعد یه سال 135 پوند رو بدون دستگاه زدم (60 کیلو) :)

کلی خوشحال شد.


الان خودش تو یه شرکتی کار میکنه تو اتاوا و درگیر کار خودشه. خیلی نمیبینمش ولی گاها ازین صحبتای فلسفی و غیر مادی از راه دور میکنیم.


این عکسه رو همون روز اول گرفتم. پشت سرش بودم یهو خودم رو تو آینه دیدم که 1/10 اونم خندم گرفت گفتم یه عکس بگیرم. عکس شاخی هم شد نهایتا :)) هر کسی میبینه عکسه رو تا بهش نگم اصلا متوجه من نمیشه.

  • ظریف

نظرات (۸)

کلا مرام و اخلاق ورزشکارا جذب میکنه آدمو. خوش به حالشون 
پاسخ:
من فکر میکردم بدن ساز ها آدمای گنده تر شاید یکم زورگو باشن. ولی ازون موقع که رفتم و مثلا کانالا و افرادی که کار میکنن رو دنبال کردم دیدم هر چقدر بزرگتره یه نفر با تقریب خوبی با مرام تر و مهربون تره. تو یوتیوب کانال brian shaw و eddie hall که رکورد دار هستن رو دنبال میکنم. خیلی آدمای بامزه و خوش قلبی اند. 
D:
پاسخ:
میخند!
:)
 چه جالب (اون چیزایی که تو پاسخ به نظر اول نوشتید) 
پاسخ:
مرسی. کلا کانالشون بیشتر خنده داره تا جدی. دوست داشتید دنبال کنید! فکر کنم Shaw strenght و eddie 'the beast' hall باشه
خانم همین آقای shaw هم تو اینستا و یوتیوب کانال فیتنس داره. keri shaw
بله همراه با عضله هاشون قلبشون هم بزرگ میشه
پاسخ:
:)))
قشنگ بود
منم بعد از کلی وقت دیروز رفتم باشگاه، نابودم الان، نگم براتون :))) 
پاسخ:
من معمولا تنها میرم، ولی دیروز دو تا از دوستام بودن یکم جو گیر شدم خیلی زیاد فشار اوردم (برای همین رکورد خودم رو زدم :)) خداروشکر آسیب ندیدم!) خلاصه که درک میکنم تا حدی!
سلام
چی بود عقایدش؟ کاش یه کم میگفتی برامون
پاسخ:
سلام 
خیلی قابل گفتن نیست. تو این وبلاگ. این که ببینیم چجوری تاریخ دین ها رو تغییر داده. برای دین خودمون نمیگم چون اینجا و تو تلگرام میریزن شروع به بحث میکنن و چون از یه نقطه در حال بحث نیستیم به جایی نمیرسه. 
مثلا این که تو دین مسیحیت، انجیل رو کیا نوشتن و چجوری ازش دفاع میکنن و ما چی میگیم راجع بهش و صحبتای ما از کجا اومده. چه جاهایی رو باهاشون اتفاق نظر و اختلاف نظر داریم و چرا دین ما رو قبول نمیکنن. 
مثلا تو دین هندو، اعتقاداتشون از چی اومده. آیا داستانه خالصه و سرهم شدنه یا چیزی پشتش هست.
مثلا چیزایی مثل دینای شرقی تر کجا دارن میرن و مردم وقتی پیروی میکنن ازشون به چی میرسن.
دینای غربی تر یا حالت قبیله ای طور چیا هست.
آیا اینا در تضاد با هم هستن یا یه چیز بزرگتری پشتش هست که اینا هر کدوم یه بخشیش رو فهمیدن و چجوری مبنا های اون دین ها بوجود اومده. 
چرا مثلا تو خاور میانه این همه پیامبر هست ولی مثلا غرب و شرق دین به صورت دیگه ای بوجود اومده. دین های دیگه چجوری به وجود اومدن. 
آیا نقدی به دینی که الان ما داریم هست یا صحبتی که بعضیا قبول نداشته باشنش یا این که همه موافقن راجع به همه ی اجزا اصلی دین.
آیا روش های دیگه ای که دین های دیگه استفاده میکنن آدم رو به همون جایی که مثلا دین ما میبره میبره یا نه و این که اصلا کجا میبره.
منعنویت چه شکل هایی داره و چه تجربه هایی مردم کردن وقتی فاز معنویشون رو قوی تر کردن.

1001 چیز مختلف که من قبل این زیاد حتی فکر هم نمیکردم و به عنوان fact قبولشون میکردم. 
  • آقای سر به هوا ...
  • من رفتم باشگاه آب بخورم ، الان 3 ساله درگیرشم :))
    پاسخ:
    :)))))) 
    این موضوعات برای من خیلی جذابه، اگر منبعی میشناسی که بتونم مطالعه کنم لطفا بهم معرفی کن یا اینکه اصلا یه لینک بزن بین من و محمود :)))))))
    پاسخ:
    خصوصی میفرستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی