نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Dave

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ق.ظ

سلام

یکی از همخونه ای هام میخواست بره پیش یکی از دوستاش تو خونه اون زندگی کنه ولی چون قراردادش تا آپریل سال بعد بود، باید به یکی اجاره میداد. وقتی برگشتم از ایران، دیدم یه آقای 40 ساله کچل با تاپ و شلوارک مشکی، کلا یه وضع ترسناکی اون اتاق رو اجاره کرده. در گام اول میخواستم همخونه ای رو خفه کنم چون انتظار داشتم به دانشجو اجاره بده. ولی خب کم کم دیدم آدم خوبیه. 

داستان این رو بخوام بگم، با دوست دخترش(29ساله) تو شهر Quebec که نمیدونم، فکر کنم 6 ساعت با اینجا فاصله داره زندگی میکرده. یه دختر 23 ساله و یه پسر 25 ساله فکر کنم داره. (طبعا نه ازین خانم) و میگه دخترش رو 6 7 ساله ندیده ولی میخواد ببینه. بعد دیگه این که با دوست دخترش دعواش شده، گویا چندمین باره، و ول کرده اومده این شهر. دنبال کار میگشت که البته پیدا نکرد چون نامه reference از جایی نداشت. نمیدونم قبلش چی کار میکرده.

وید(گل، ماریجوانا) به قیمت عمده میخرید و میفروخت:)) که البته غیر قانونیه فروشش بجز تو مغازه.

آدم خوبیه البته. 

بعد فردا صاحب خونه، که تو نیویورک خونه اشه، میخواد بیاد کانادا و اینجا هم سر بزنه. امروز گویا بهش زنگ زده گفته میخوام بری. نمیدونم به دلیل این چیزایی که گفتم یا چیز دیگه. اینم گفته اجاره یه ماهم رو بده و یه چند تا چیز دیگه میرم. 

امروز داشت میگفت بهم که میخواد بره پیش دوست دخترش و یه بار دیگه امتحان کنه ببینه چی میشه و اگه نشد بره پیش دخترش. 

اینم آدم جالبیه. 

  • ظریف

نظرات (۶)

از ایناس که پشت ظاهر خشن‌شون قلبی از طلا دارن؟ :))
فقط شغل شریفش :))
پاسخ:
:)) آره دقیقا. ظاهر بشدت غلط انداز.
تو کار حش*یش هم هست به طور جزیی البته :)))) 
به دوستت بگو نمیخواید به کسب کارش رونق ببخشه کار از ما فروش از اون . معلومه باهالی هستش 
:))))
پاسخ:
:)))) آره باید مطرح کنم باهاش! 
خدا کنخ دوست دخترش قبولش کنه:))))
البته فک کنم اونجا چون بخوان ازدواج رسمی داشته باشند اموالشون پنجاه پنجاه میشه به نفعشونه که ازدواج رسمی نداشته باشند درسته؟؟
پاسخ:
اصلا فاز دختره نمیدونم چیه که 29 سالشه، درسش داره تموم میشه و... و چرا با یه آدم 40 ساله که ششغل هم نداره اینجوری رابطه داره. عجیبه کلا
اموال ندارن که :)) آره به ضرر دختره میشه. فکر هم نکنم اصلا فکر ازدواج تو ذهنشون باشه اصلا
آره ایشالا هرچی خیره
حشیش و وید و اینا مگه همه‌شون یه چیز نبودن؟ عجب چیزای جدیدی دارم یاد می‌گیرم :))) 
پاسخ:
نه حشیش(حش) وید پروسس شدس و یه جوری درستش میکنن که تو بدن بیشتر حس میشه تا تو مغز. چون وید مغز رو خیلی اکتیو میکنه و بعضیا این حس رو دوست ندارن. حش خیلی قوی تر هم هست و به صرفه تره خریدنش تا وید. چون کار نداشت و پول براش مهم بود خودش آحراش بیشتر حش میکشید
فقط اونجایی که بعد از توضیح دادن شغلش نوشتین"آدم خوبیه البته" 😂
پاسخ:
:))) گیاه خدا رو فروختن که کار بدی نیست :)) فرقی با سبزی فروشی نداره! :)) بجز این که اون قانونیه
رابطشون درست بشه فقط :) 
پاسخ:
فکر کنم نشه دیگه. حالا فرصت شد مینویسم آپدیت جدید رو. ولی خب انشالله هرچی خیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی