نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نمیدونم

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

سلام

واقعا نمیدونم چرا ماها اینجوری ایم. واقعا نمیدونم. من توی پست سایکیدلیک ها، کلی اطلاعات عمومی نوشتم و نوشتم که اینا یه جرقه شاید بشه که کسی که دوست داره ببینه واقعا چخبره بره دنبالش. بعد دوستم میاد همچین کامنتی میزاره. کل هدف پست به زبون آدمیزاد این بود که تحقیق کنید بدون بایاس. لابد یه مرگی هست که دارم میگم تحقیق کنید دیگه. نه رفته یکی از ویدئو ها رو ببینه نه رفته مستند ها رو بخونه. صرفا از بایاس فکری خودش نتیجه گرفته.خب عزیز من این همه درس خوندی و از خدا عقل گرفتی که بتونی استناد و نتیجه گیری کنی دیگه. من مگه گفتم این دارو ها جواب همه ی امراض و رسیدن به خداس؟ من مگه گفتم اینا اصلا چیز خاصی اند؟ گفتم رد پاشون تو کل تاریخ هست و الانم کلی تحقیقات راجع بهش میشه و وقتی میشنویم رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر کوکایین و گل رو تو یه گروه میزاره و مشابه اعلام میکنه بدونیم اشتباهه. یا حداقل پس فردا بچت داشت گل میکشید یا کوفت مصرف میکرد بدونی حداقل چقدرداره زندگیش رو نابود میکنه یا نمیکنه.

حیف اون بودجه مملکت که بعد ۴ ۵ سال ملت هنوز روش تحقیق رو یاد نمیگیرن. از جمله خودم.

انگار هرچی میشه سریع باید اعلام نظر کنن. بابا شروع کن یه وبلاگ بنویس بع از دو سال ببین چقدر نظراتت مسخره بوده. بعد بفهم که دو سال بعدم ممکنه نظرات الانت اشتباه باشه. و آدم در هر لحظه ممکنه نظراتش اشتباه باشه. اگه همچین حسی هم نداره کسی یا نا آگاهه یا سایکوپت.

یکم شک کردن به نظرات بخدا بد نیست.

من خیلی وقتا کامنتای اینجوری رو جدی نمیگیرم ولی وقتی دوستی که اعتقاد دارم آدم حسابیه و اهل فکر کردنه همچین چیزی رو فقط بر اساس بایاس مینویسه واقعا ناراحت میشم. اونم به صورت خصوصی که نتونم جوابی بنویسم. یعنی که من میخوام حرفم رو بزنم و چیزی نمیخوام بشنوم.

  • ظریف

نظرات (۴)

حرفات قبوله واقعا ولی چرا اینقدر انتن دهی خونه تون کمه😅

پاسخ:
سرویس دهنده های اینجا یا خیلی گرونن یا اینجوری. چون پوشش کل مملکتشون یکم سخنه
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام منم با تمام حرف هایی که در پست زدی موافق هستم.

    پاسخ:
    ممنونم

    آمپر نچسبون یه وقت.بلاخره، یه پست ساده هم بنویسی کلی بازخورد ضدو نقیض دریافت میکنی. و طبیعتن وقتی درمورد یک چنین چیزی مینویسی باید توقع برخوردای بد و مزخرف رو هم داشته باشی.هرچند هیچ چیز در کنه خودش بد نیست،بیشتر رسوننده انزجار طرف از این مسائل بوده.لحنی که شما باهاش متنای اینمدلی رو مینویسی بی طرفانه و لخت از هر طرفداری یا تنفره.و چون همگی متفق القول در حالی ه ماری جوانای عاشقال میکشیم،از بدیه مواد روانگردان سخن  میرونیم، توقع  داریم بقیه هم پرچم تف به مواد رو بگیرن بابا.و این بی طرفی رو طرفداری ازاد اندیشانه میبینیم.

    من یاطنور فکر میکنم.خلاصه.ناراحت نباش.من واقعا به مطالبت افتخار میکنم.چون عقایدتو میگی.و حرف خودتو میزنی.اسوده بخواب!ک ما متناتو میخونیم(:

    پاسخ:
    نه من خیلی ریلکس بودم وقتی نوشتم اینو. اصلا آمپر نچسبیده بود بالا.ولی حس ناراحتی و نا امیدی داشتم که قشر فرهیخته جامعه که میتونن یه حرکت مفید برای اینا بکنن بدون تحقیق پس میزننشون و همش میفته دست کسایی که از واقعیت میخوان فرار کنن با این مواد.
    ممنونم ازتون :)

    سلام

    من زیاد کامنت نمیذارم,فقط هم اومدم یهچیزی بگم 

    شما وبلاگت داره به سمت خیلی خوبی میره,اکثرا پستها چیزی داره که به ادم اضافه میکنه,همین راهو برو حرف اینارم گوش ندید

    با تشکر:)

    پاسخ:
    سلام:)
    ارادت دارم ممنونم از نظرتون

    این پسته که برخلاف تصور خیلی نظراتش مثبت در اومد البته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی