نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ششصد

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ
سلام
چون میدونم یادم میره به خودم تبریک بگم(این پست رو چند روز قبل آخه نوشتم و گزاشتم انتشار در آینده بشه) ، تا حواسم هست 600 امین روز وبلاگ رو تبریک میگم و از شما که این متن رو میخونی نهایت تشکر رو دارم.

دوست داشتم یه پست خوب بنویسم ولیکن همین فقط اومد .
  • ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی