نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با آدما یا بی آدما

دوشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۸:۴۲ ب.ظ

 

سلام

 

بعضی وقتا باید انتخاب کنیم با آدما یا بی آدما؟

یاد اون قسمت باب اسفنجی میفتم که اسکوییدوارد یا بختاپوس به قول دوبله عمو هومن، از شغلش استعفا میده و با تکبر محل کارش رو ترک میکنه.

دو روز بعد باب اسفنجی تو اسکوییدوارد رو میبینه که نشسته و بی خانمان شده و برای یه سکه گدایی میکنه.

حکایت خودمه. 

نمیدونم بدون آدما اصلا وجودم چه معنایی داره و مدت زیاد وقتی تنها میشم عجیب غریب میشه فکرام. 

حس میکنم وجود آدما لازمه که آدم رو درگیر یه چیزایی قرار بده. وگرنه هرچقدر هم آدم به خودش مطمئن باشه، نمیدونه سیستمی که داره تا چند مدت به حال خودش میشه رها بشه و پایدار بمونه. 

  • ظریف

نظرات (۲)

من هم الان خیلی بی آدمم، احساس میکنم مغزم داره از ریل خارج میشه! 

آدما وقتی هستن با خودشون درسر میارن ولی وقتی نیستن فکرام میشن درسر بزگتری پس برای حواسپرتی خیلی خوبن

پاسخ:
بنظرم یکی از جالب ترین بخشای آفرینشمون همینه که اگه آدما نباشن و خیلی حواسمون به خودمون باشه کم کم به قول شما از ریل خارج میشیم!
خنده داره که یه موجود خیلی سخت میتونه فقط وجود خودش رو ببینه و تحمل خودش برای خودش خیلی سخته.

سیستمهارو آدما میسازن و آدمارو سیستمها پرورش میدن اینا لازم و ملزوم همدیگه هستن

عیدت مبارک:)

 

پاسخ:
عید شما هم مبارک!
حالا سوال اینه که اگه جزوی از یک سیستم هستیم چجوری میتونیم توش حرکت کنیم و بخشی ازش باشیم که بیشتر بهمون میخوره؟
و چقدر محدودیت توی عملکردمون وجود داره؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی