نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عید خود را چه غلطی خواهید کرد

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

سلام

نمیدونم چرا اینجوریه :|

قبل عید پروگرمر AVR ام رو دادم به یکی، قرار بود بیاره ولی نشد. پروگرمر Jlink و هدر برد هامم دست یکی دیگست، پس تقریبا هیچ کاری نمیتونم کنم! 

میخواستم یکم مدار مخابی درست کنم مثل اسیلاتور و یا ترنسمیتر AM و FM که متوجه شدم اسکوپ لازم داره :| ، درب دانشگاه تا 14 ام بستس :|  پس اینم پر.

من نمیدونم چه کاری میشه کرد، البته میدونم ها، میشه خر زد :|

باز حداقلش اون برد دیسکاوریه دستمه ، شاید بشه با اون یه کاری کنم، 

یه ADC پیدا کردم به نظر خوب میاد اسمش TDA8703 ه ، 40 مگاهرتز و 8 بیت و مفت در سال 94 ، 7300 تومن 

لینک جوان

شاید با این و یه آپ امپ بشه یه اسکوپ قابل قبول درست کرد ما که پول اسکوپ خفن نداریم!!! :)

اسکوپ قبلی که درست کردم تا 70 کیلو هرتز رو خوب نشون میداد، با یکمی تغییر شاید بشه تا چند مگ رسوندش با این STM هه چند مگ قابل قبوله!

فقط یه مشکلی که نفهمیدم از چیه اینه که شما اگه یک پین رو تاگل کنی تو یه while ، بدون هیچ تاخیری ، با 3-4 مگ ، 0 و 1 میشه واقعا نمیدونم چرا ، ولی با پریفرال ها مثل تایمر میشه به خیلی زیاد رسوندش

خب بریم ببینم جوان باز میکنه یا نه ، اگه باز نکرده باشه مجبورم یه جوری درس بخونم که بعد عید یکمی سرم خلوت شه!

البته تکلیف دکتر آرتا که مشخصه اصلا فهمیدن درسش f(کلاس رفتنش) نیست ولی بقیشون رو هم احتمالا باید مث آرتا بخونم

خدایا چنان کن سرانجام کار که بقیشون نمیدونم و ما رستگار! 

  • ظریف

نظرات (۱)

:دی............
رفتی رو منبر مهدی جان :پی.......
پاسخ:
آقا.... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی