نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عصا هه

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۸ ب.ظ

 

سلام!

http://mostfet.blog.ir/1396/12/12/%D8%B9%D8%B5%D8%A7

من شاید 4-5 سالم بود داشتم با مادربزرگم تو کوچشون راه میرفتم. یهو یه پیرمرد دیدیم که ازین عصا ها داشت.

به مادربزرگم گفتم که من پیر شدم ازین عصا ها برام میخری؟ 

کلی خندید و یادم نیست چی گفت. ولی بعدا ها فهمیدم که اصولا وقتی که من پیر بشم نخواهد بود. تازه اون موقع اصلا نمیدونستم خیلی زود تر از این که پیر بشم از پیشمون رفته. 

چند وقت پیش رفته بودیم دست دوم فروشی آت و آشغال تزیینی و کتاب بگیریم. کتابا مخصوصا خیلی ارزونن و چشمم به این عصاهه افتاد و برای خودم خریدمش! 

این گلا هم دیروز حراج خورده بود خریدم :) خوشگلن.

 

---

جالب ترین بخش اینه که صاحب قبلی این عصاهه قطعا الان مرده و عصاش دست من افتاده :/ 

  • ظریف

نظرات (۱۶)

چرااا😂



+خدا رحمت شون کنه

پاسخ:
باحاله خب :))

آره خدا بیامرزتشون :)

خیلی واضحه که احتمالا طرف مرده، ولی باز آدم وقتی بهش فکر می‌کنه یه جوری میشه:)))

پاسخ:
:)))) باحاله ولی! 

چه عصای خوبی به درد این که باهاش نوه هاتون رو بزنید  میخوره :)))))

 

گلا خیلی قشنگه 

 

پاسخ:
آخ آخ کجان که منتظرشونه!

مرسی!
  • کریمه کریمی
  • قلمتون مانا

    پاسخ:
    مرسی مرسی
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • پیر شدین ولی بزرگ نه؟ :))

    پاسخ:
    در جوانی پیر شدم! !!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله دکوری بمونه و یادآور خاطرات خوب بشه.

    گل های زیبایی هستن.

    خدا مادربزرگ تون رو رحمت کنه.

    پاسخ:
    ایشالا :) حالا بدمم نمیاد پیر بشم استفاده کنم ازش.
    ممنونم
    تشکر خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه :)
  • حامد سپهر
  • احتمالا وقتی یر شدی این عصاها خیلی گرون بشن فکر خوبی کردی یه جور پس اندازه:))

    پاسخ:
    آخ دستمو خوندی!
    چقدر اون گلها خوشششگلن
    پاسخ:
    مرسی ! یکیش برای خودت!
  • برکــ ــه
  • رفتم به اون لینکی که گذاشته بودید تاریخ رو دیدم 12/12 بعد زدم تاریخ خیلی قبل یعنی اولین پستی که گذاشتید تاریخشو دیدم ... هیچی دیگه خواستم بگم روز تولد من بود =))

     

    گلها هم خیلی قشنگن .. آدم فکر میکنه مصنوعی هستند!

    پاسخ:
    چه باحال :) مرسی از دقتت! منم عاشق این عدد بازی ها ام
    ممنون!
  • میرزا مهدی
  • عجب عصاییه آق مهدی! حفظش کنه هم کار دسته و هم عتیقه ست.

    پاسخ:
    عجب! چه چیزی گرفتم خودمم خبر ندارم :))

    امیدوارم همیشه سلامت باشید و هیچ وقت نیاز بهش پیدا نکنید:)

    میگم اگه اونجا تخفیف هاش خوبه ،نمیشه سفارش بگیرید؟؟؟ :)

    پاسخ:
    ایشالا :)
    مرسی
    از دور تقدیم به خودتون!

    عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد....

    پاسخ:
    خوش آن کوزه که گلش تو باشی؟!
    وزنش درست نیست ولی خوبه

    جالب ترین بخشش رو خیلی دقیق و ظریف کشف کردی:)خیلی خوب بود

    پاسخ:
    :)))) خدارحمتش کنه !

    سلام. می گم یه اعتراف بکنم؟ 

    فکر می کردم از این آدمای بی احساسید که اصلا از گل و اینا خوششون نمیاد😊

    خیلی زیبان.

    پاسخ:
    سلام :)
    آره بی احساس که خیلی هستم ولی گلا خوشگلن :) و به نیت یه نفر دیگه گرفتم

    اوه، خبریه؟:))  همین الان می خواستم تو کامنت قبلیم بگم بیاد روزی که برای یار بگیرید و این حرفا:)

    پاسخ:
    به یاد اونایی که دوستشون دارم گرفتم و براشون عکسشو فرستادم. بیشترشونم پیشم نیستن :)

    من حرفمو پس می گیرم. شما اصلا بی احساس نیستید.

    این کاری که کردید اوج احساس و مهربونیه:)

    امیدوارم هرچه زودتر فرصت دیدار عزیزانتون فراهم بشه.

    پاسخ:
    :)) 
    مرسی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی