نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Arrival 2020

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ب.ظ

سلام

 

دیشب با همخونه ایم داشتیم راجع به Arrival حرف میزدیم و چند ساعت بعد این حرف، میخواستیم یکم شیر گرم کنیم. حواسمون نبود و شیره سر ریز کرد روی گاز. تمیزش نکردیم. 

امروز میخواستم تمیزش کنم تازه دیدم عه، گازمون داره به زبون اون بیگانه های Arrival باهامون حرف میزنه :))

  • ظریف

نظرات (۱۱)

خخخخخخ

پاسخ:
:))

:)))

پاسخ:
:)))

واهاهای عالی بود!

ولی اولش که عنوان رو دیدم، گفتم شاید منظورتون اینه که با توجه به اتفاقات سال ۲۰۲۰، بیگانه‌ها دوباره برگشتند به زمین :)

#تئوری_توطئه #شهاب_سنگ #کرونا

پاسخ:
:))) والا با این سرعتی که 2020 داره جلو میره تا آخر سال بعید نیست اونام بیان :))
  • فاطمه حسینی
  • عجب ؛)

    پاسخ:
    عجیب!

    یه ساعت داشتم فکر میکردم عکسه چیه :)))

    پاسخ:
    :))) اثر هنریه

    به نظر من که شبیه خورشید گرفتگیه :دی

    چه باحال درومده ولی

    پاسخ:
    :))) آره داشتم به اونم فکر میکردم :)) برم دوباره آهنگاشونو گوش بدم
    گاز هنرمندیه
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خخخ چ باحال

    پاسخ:
    :)) آره کاشکی لااقل میشد فهمید زبونت بسته چی میگه

    شیرتونو آدم فضاییا تسخیر کرده بودن:|

    پاسخ:
    چی میگن آخه؟!؟

    تفسیر بنده از زبان آدم فضاییا: با توجه به اینکه سفیدیا به جای اینکه به خارج از دایره باشن رو به داخلن می تونه به معنای از بین رفتن علت خورشیدگرفتگی باشه:| یعنی ماه داره از بین میره:| یعنی شما به مرگ طبیعی می میرین و عمرتون طولانی خواهد بود:) از حوادث پیش رو نترسین چون قراره نجات پیدا کنین.

    پشمانتان را سفت بچسبید با این تفسیرات من:|

    پاسخ:
    خداروشکر پس کرونا نمی‌گیرم:))

    همون فیلمه که بیگانه‌ها حمله میکنن به زمین یه خانوم زبان شناس سعی میکنه باهاشون ارتباط برقرار کنه؟

    پاسخ:
    خودشه :)

    با این اوصاف اونی که شیر رو ریختش عاشق همکارش میشه بعد از چند سال با یه بچه جدا میشه

    پاسخ:
    :))) ببینیم چی میشه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی