نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هزار و چهارصد

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

سلام

تو مینیبوس سرویس مدرسه ابتداییم، 

اون اوایل که جمع و تفریق یاد گرفته بودیم،

یادمه بیشتر از ۱۰۰ بار شاید حساب کردم سال ۱۴۰۰ چند سالم میشه. همیشه هم حدود ۲۶ ۲۷ ۲۸ در میومد جواب :)) بعد خودمو تصور میکردم چه شکلی ام

قدم چقدره، بچه دارم؟

و چرا انقدر دیر میگذره و ۲۷ سالم نمیشه!

خیلی برام جالب بود که ببینم قرن عوض بشه. اون موقع ها مغزم که خیلی کار نمیکرد فکر میکردم قرن ۲۱ ام تموم میشه.

الان که نگاه میکنم، نسبتا زود گذشت.

قرن ۱۵ ام هجری شمسی هم احتمالا خیلی خبر خاصی نباشه.

ولی از همه اینا مهم تر،

فکر میکردم جزو آدم بزرگا شدم تا اون موقع!

ولی الان که میبینم خیلی اتفاق خاصی نیفتاده.

همون بچه هه ام. 

الان امیدوارم تا آخرش همینجوری بچه بمونم.

امیدوارم چند سال نیام بنویسم که ای بابا یاد روزهایی که بچه بودم بخیر.

نمیدونم بزرگسالی اختیاریه یا اتفاق میفته. اگه به خودم باشه که تا ۱۶۵ سالگی همینجوری میمونم.


میگن به کارای عجیبی که میکنی افتخار کن

ساعت ۸:۱۳ و باطری گوشیم ۳۱ درصده.

عاشق وقتایی ام که عددا قرینه میشن(۳۱۸۱۳) یا جمع چند تاشون با یکیشون برابر میشه مثل ۷:۲۵ یا وقتی عددای پشت سر هم(نه الزاما به ترتیب) ظاهر میشن مثل ۵:۳۴. اگه جمعشون به ۳ قابل تقسیم باشه که عالی تر میشه. یه زمانای خاصی هم ۱۱:۱۱ مانند میشه که دیگه عالیه. از 619 هم خیلی خوشم میاد. 639 البته ورژن بهتر قابل تقسیم به ۳ اش هست که قشنگه برای خودش

هه ساعت شد ۸:۲۰ و باطریم ۳۷ درصده. جمع جفتشون میشه ده

  • ظریف

نظرات (۱۷)

:d

پاسخ:
:))

من یه چیزی نوشتم بی ارتباط با اعداد نیست .

پاسخ:
پست آخر رو دیدمش :) 

دقت کردی یه وسواس عجیبی برای گفتن سنت داری؟

همیشه تو محدوده های سه تا عدد مختلف میگی. ۲۴ ۲۵ ۲۶ یا ۲۵ ۲۶ ۲۷ یا ۷ ۸ ۹:|   

نکنه امروز تولدته:) یاد اعداد کردی:))

سال ۱۴۰۰، ۱۹سالم میشه و میرم دانشگاه. به ما میگن ورودیای دوصفر:|

پاسخ:
خخ آره. ممنون توجه کردی.
نه یکی دو ماه پیش بودش
همیشه باهاشون بازی میکنم. اون تقسیم به سه هه که خیلی وقته هست. از وقتی تو مدرسه درس دادن. این ساعت و باطری و پلاک ماشین و ... هم جدید تره.
من همیشه برام سوال بود بهتون چی خواهند گفت! به نتیجه ای هم نرسیدم گفتم احتمالا ۱۴۰۰ میگن دیگه. ولی دوصفر بامزس :))

هروقت عددها رو گوشی مثل هم میشد بهم نشون میداد که نگاه کن 

منم ساکت می موندم و ته دلم می گفتم خوب چی مثلا 

الان دیدم نوشتید خوشتون میاد با خودم گفتم ببین چیز خاصی نیست خوششون میاد 

:( 

هروقت عددها رو گوشی مثل هم میشد بهم نشون میداد که نگاه کن 

منم ساکت می موندم و ته دلم می گفتم خوب چی مثلا 

الان دیدم نوشتید خوشتون میاد با خودم گفتم ببین چیز خاصی نیست خوششون میاد 

:( 

پاسخ:
:)
باحاله. اگه زیاد براش اتفاق می افتاده باحال تره :)

من همیشه فک میکردم دیپلم که میگیرم چه شکلی میشم بعد دبستان که بودم فکر میکردم دیپلم یه چیز خاصیه که وقتی گرفتیم همه جا باید همراه خودمون ببریم و کسی که دیپلم داره از نظر قیافه با بقیه آدما فرق داره هرکی به صورتش نگاه میکنه میفهمه این آدم دیپلم داره 

بع جالب بود کلی تو عالم بچگیم برای روزی که دیپلم میگیرم برنامه میچیدم که من بعد از دیپلم قراره چه شق القمری باشه 

داره یه پست میشه این کامنت بقیش رو یه پست کنم کلا......

پاسخ:
:)) آره برای من کنکور شبیه این بود. فکر میکردم دروازه ی ورود به بزرگسالیه.
بیچاره بچه ها چه چیزایی تو ذهنشون میگذره :))
بنویسید میخونیم 
ایمیل شما هم عددای خوبی داره

حالا برای خودم هروقت اعداد جفت میشن فقط یاد اون می افتم و غصه هاش برام می مونه :) :(

پاسخ:
:) 

خخخخ عجب درگیری با نظمی خاص توی عددا دارید فک کنم یه بیماری خاصی بود این حالت نبوووود😁😁😁 

پاسخ:
OCD??
شاید نمدونم :)) بعضی بیمارای اسکیتزوفرنی هم خیلی با عددا ور میرن. حس میکنن دنیا با اعداد باهاشون حرف میزنه. ولی بچه های خوبی هستیم ؛)

دقیقا منم عاشق اینجور عددهام

پاسخ:
ا چخوب :) عددای خاصی دارید؟ 
هممم وبلاگ بلاگفا؟ خیلی وقت بود کسی ازون ورا ندیده بودم!
خوش اومدید!

تو دسته ocd ها میتونید قرار بگیرید ولی فکر نکنم حااد باشید اسکیزو فرنی بستگی داره باید بقیه علائمم درونتون چک بشه 😁😁😁

وقتی فرار مغزها میکنید به این بیمارها هم دچاار میشید 

پاسخ:
خخخخ نفرمایید خواهش میکنم. مغز داشتم یه کاری همونجا برای خودم جور میکردم
اسکیتزوفرنی بدم نیست، زندگی از به نواختی در میاد.  :))

به نظرم ترتیب اعدادی که دوست ندارید رو اگه اسم می‌بردید سنگین‌تر بود:))))

پاسخ:
:)) اگه سه تا عدد یه رابطه ریاضی غیر اعشاری هم نداشته باشن خیلی حال میکنم مثلا
238
دو به توان سه
یا 
15:35
:)))
  • پرینازم ...
  • سلام منم به اینجور ساعتا وتاریخای خاص علاقه دارم

    مثلا دلم میخواد دراین تاریخایه اتفاق خاصی بیفته حتما

    یایه اتفاق خاصی رورقم بزنم

    پاسخ:
    منتظر فردا باشید پس یازده نوامبر 11/11!

    اتفاقا تو پیش‌نویس پست جدیدم اشاره کردم به تقارنی که تاریخ تولد امسالم داشت :))

    من ساعت که میشه ۲۳:۴۵ خیلی حال می‌کنم! یا حتی ۳:۱۴ (عدد پی!)

    پلاک ماشینا رم خیلی دقت می‌کنم و نظم پیدا می‌کنم توشون.

    یه روایت نامعتبر هم هست که وقتی ساعت جفت می‌بینی یکی داره بهت فکر می‌کنه :))

    پاسخ:
    ۱۲:۳۴ نه؟
    من رو ساعت زیاد پی ندیدم ولی ۲ تا اتاق تو دوتا ساختمون دانشکده هست که ۳۱۴ هستن. هر دفعه رد میشم به پی فکر میکنم
    آره این پلاکا رو یادم رفت منم بنویسم. چون اینگا خیلی حروف زیاده تو پلاکا کمتر به عدداش توجه میکنم ولی آره پلاکم خیلی دوست دارم.
    خدارو شکر که تقریبا کمترین چیزی که میبینم همون جفت هاست :)
    اگه عددی زیاد میبینید angel number # بجای شارپ عدده رو سرچ کنید. شاید جالب باشه براتون
    ۶:۵۴ صبحه :)

    چرا چرا اونم هست :)) ولی یه مدتی ۲۳:۴۵ رو زیاد می‌دیدم!

    این angelnumber.org چه سایت باحالیه. ینی واسه هر عددی یه چیز گفته :))

     

    چه سحرخیز :))

    ۳:۴۵ بعدازظهره!

    (ولی اعتراف می‌کنم گذاشتم این تایم بشه بعد کامنتو بفرستم :دی)

     

    پاسخ:
    اون داستان synchronicity هست که گفتم یه بار فکر کنم به شما. یکم بیشتر بهش توجه کنید قوی تر هم میشه.
    آره چیز جالبیه.
    یه app برای برنامه ریزی روزانه دانلود کردم از اون وضع اسف بار (؟) که صبحا نمیتونستم بیدار بشم به جمع کن خودتو این کارا رو تا این زمان انجام بده تغییر کنم! سه روزه شروع کردم :) 
    خوب کاری کردید! 
    چون نیتتون خیر بود بیان به فرمت ۲۴ ساعته نوشته ۱۵:۴۶ کامنته ارسال شده :)) 

    آره واقعا هم حس می‌کنم قوی‌تر شده :/

     

    چه خوب موفق باشید :)

     

    حالا فرمت 24 ساعته‌شو کنار میام، دقیقه‌ش رو سیستم من 45 بود این زده 46 :/ حالا خوب شد اعترافم کردم و اینطوری ضایعم کرده :))

    پاسخ:
    نه اتفاقا خوب بود دیگه 546 توش داشت. از همونا که من دوست دارم!

    من هم از وضعیت اعداد خیلی خوشم میاد د مواقع مختلف! مخصوصاً وقتی اعداد پلاک ماشین یه رابطه‌ای دارن.

    این هفته دو آزمون ریاضی دادم که درصدهاشون به ترتیب شد 63/6 و 36/3

    که خیلی خوشم اومد در عین کم بودن :)))))

    پاسخ:
    :)) خیلی عددای خوبی اند. دفعه بعد ۹ دارش کنید. ۹۶.۳ مثلا؟؟؟؟
  • پرینازم ...
  • میخواستم بگم پس فردا

    9898

    حواست باشه

    پاسخ:
    :)))
    احسنت مرسی گفتید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی