نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

از تجربه ی بودن

نوشته های من

به شکل زیبایی تصادفی

Instagram
www.instagram.com/maddy.tu.ra

drafter/ English
dra-fter.blogspot.com

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کارما

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۴۴ ب.ظ

سلام

 

دو سه شب پیش همخونه ایم حدود ۱۲-۱ شب داشت سه تار میزد، منم مشکلی ندارم چون تو خونه قبلیم ۵ تا همخونه داشتم که یکی دو تا شون تقریبا نمیخوابیدن شبا و اناق منم زیر آشپزخونه بود. خلاصه خیلی تحملم تو خوابیدن با سرو صدا زیاد شده.

بعدداشتم فکر میکردم که چرا تو این مثلا ۱۰ ۱۲ نفری که تو این دوسال همخونه ایم بودن، همشون سر و صداشون زیاد بود؟

این دوتا همخونه ایم رو که گفتم، یکی دیگه بود نصفه شب میومد میرفت دوش بگیره آواز میخوند، یکی دیگه با پوتین تو خونه راه میرفت، یکی دیگه بود که زیاد مهمونی میگرفت و ...

یادم اومد که من شبا همیشه(سال های زیاد) تا دیر وقت پشت کامپیوتر بودم یا مثلا ۴ صبح بعضی وقتا برمیگشتم خونه و چون اتاقم با داداشم مشترک بود، اون بیچاره هم باید من روانی رو تحمل میکرد. به قول خودش کارمای این کارم گرفتارم کرده :))

 

این همخونه الانم یه بار فکر کنم ۱۲ تا ۳ صبح داشت سه تار میزد :)))) 

الان درگیر کار و عوض کردن خونه ایم، ولی بزودی یه عالمه ویدئو باهاش خواهم گذاشت تو کانال. به قول اینا، stay tuned.

 

  • ظریف

نظرات (۷)

:) 

پاسخ:
:)

امیدوارم کار به اشتباهات زندگی قبلی نرسه 

پاسخ:
یکم بیشتر توضیح میشه بدی؟ اشتباهات زندگی قبلی میاد تو این زندگی تاثیر میزاره؟

عه پس بالاخره یوتیوبر شدید!

تبریک:گل

پاسخ:
ممنونم :) آره یه مدتی هست ویدئو میزارم پیرو همین داستان یه سری از مواد توهم زا یا سایکیدلیک و یه تحقیقی اول کانال هست که کل حرفش اینه که اینا راه وصل شدن به متافیزیک هستن... 

چه هم خونه ای های شر و شوری داشتید😂

ولی درک میکنم ،ما هم تو خونمون از نوع حموم نصفه شب و آواز خون داریم!!😕داداشمو میگم! شبا هم بیدار میمونه اکثراً! بفکر سلامت پوستش نیست! ایران رو با فرانکفورت اشتباه گرفته 😂 تااازه خودش کم بود تو آزار شبانه 😖داداش کوچیکمم راه انداخته...😧😂

تا وقتی که بیدار باشن هم مسلما میخورن و می آشامن😂

منم ترجیح میدم تو اتاقم هدفون بذارم و با صدای موزیک ب خواااب ناز برم😄😇

فقط شانسی که دارم اینه خوش خوابم وگرنه کارم ساخته بود😂

البته این چند وقت که کرونا امونمونو بریده😷فاکتور بگیریم 😝چون خودمم تنظیماتم اونور آبی شده😂

ولی ایران کیلی کیلی دوست😎😅

پاسخ:
:))))
من ازین هدفون هایی که میزارن رو گوششون و با مته بادی آسفالت میکنن میزاشتم رو گوشم :)) اتفاقا ارزونم بود از حسن آباد گرفته بودم و جواب بود کاملا برای این همخونه ای ها :))
دوتا دارید پس :) خوبه، تمرین اعصابه! بعدا اگه یه روز همخونه ای پر سر و صدا گیرت اومد مشکلی نداری :) 

اتفاقا منم پریشب داشتم تو خودم از یه چیزایی شکایت می‌کردم که یاد یه قضایایی افتادم و فهمیدم دنیا به طرز عجیبی عادلانه است. (((:

پاسخ:
به طرز عجیبی :)))

در این مورد اطلاعات خاصی ندارم متاسفانه ولی خب تو آیین هندو نظریه تناسخ میگه زندگی و شرایط زندگی حال آدم ها بر حسب اعمال زندگی گذشته ست. 

 

پاسخ:
اها جالبه. باید برم بخونم راجع بهشون اگه حالش باشه

من تو خوابگاه این مشکل رو داشتم با هم اتاقیم ولی خب اتاقمو عوض کردم. اما تو خود خوابگاه همه رعایت میکنن. بعد ساعت دوازده خاموشیه و اگ کسی بیدار باشه سعی می‌کنه کمترین سروصدا رو داشته باشه. از ساعت سه تا چهار بعدازظهر هم چون برای چرت نیمروزیه کسی سروصدا نمیکنه. اما من دلم نمیخواد همخونه بشم. خیلی سختتر از خوابگاه بودنه. تو خوابگاه سرپرست و نظافت کار و نگهبان هست که خیلی از کارا راحت تر میشن. اما هم خونه شدن خودتی و چندتا غریبه که باید یا با قوانینشون کنار بیای یا تحمل کنی و اگر اعتراض کنی باهات لجبازی می‌کنن

 

پاسخ:
اوهوم دردسر آدم غریبه زیاده. البته هزینه ها میره بالا وقتی آدم یه نفر تنهایی باشه. و وقتی کسی ازین دردسر ها مثل سر و صدا و کثیفی نمیخواد میتونه بره با یه نفر که خوب میشناسه و میدونه آدم تمیزو ساکتیه همخونه میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی